محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به اولویت های کاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره جدید کاری کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی موضوع اصلاح ساختار بودجه مجدداً مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در مجلس یازدهم برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه تصویب شد و باید ادامه اصلاحات در مجلس دوازدهم مورد پیگیری قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین کمیسیون برنامه و بودجه، لایحه الحاق ۳ را مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهد داد چرا که این لایحه بسیار لایحه حایز اهمیت بوده و احکام مالی، انضباطی و بودجه‌ای مهمی دارد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین کمیسیون برنامه و بودجه در دوره جدید کاری خود، نظارت بر اجرای برنامه هفتم توسعه را در اولویت اصلی خود قرار خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه دولت آینده باید اجرای برنامه هفتم توسعه را به جد در دستور کار خود قرار دهد، اظهار کرد: برای تدوین و نهایی سازی این برنامه زحمات زیادی کشیده شده و این برنامه برجستگی‌های ویژه‌ای دارد و در بسیاری از بخش‌های اقتصادی تحول ایجاد کرده است از این رو دولت بعدی باید این برنامه را مد نظر قرار داده و در اجرای آن بکوشد.

انتهای پیام/