به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم، بازی مالکانه ارائه دادیم و توانستیم با پاس‌های کوتاه به دروازه حریف برسیم و از فضای پشت دفاع حریف استفاده کنیم.

وی افزود: از ضربات ایستگاهی استفاده کردیم، می‌توانستیم گل بزنیم، آن لحظه که باید پاس خوب می‌دادیم نتوانستیم این کار را انجام دهیم، اما نیمه دوم متعادل بود، معتقدم خطاهای راحت به نفع سپاهان گرفته شد و روی دو سه ایستگاهی به بازی را به حریف دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در مجموع بازی کم‌موقعیتی بود، با توجه به وضعیت بازی نتیجه مساوی عادلانه بود، روند خوبی را داشتیم طی می‌کردیم اما با حضور ۶ بازیکن در تیم ملی و وقفه به وجود آمده وضعیت عوض شد.

گل محمدی اضافه کرد: در بعضی تمرین‌ها ۱۲-۱۳ نفر بودیم، هماهنگی نداشتیم زیرا تمرین لازم را نداشتیم، چند هفته است که برای زمین تمرین مشکل داریم، با توجه به کیفیت بد زمین تمرین کارهای تمرینی سخت است.

وی تاکید کرد: لیگ فشرده است، همه تیم‌ها سطح خوبی از بازی فنی رسیدند و در جدول ۷-۸ تیم نزدیک به هم هستند، کیفیت تیم‌ها نزدیک است و باید خود را قوی کنیم و یک سری امکانات لازم است که باید فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور بازیکنان در کمپ تیم ملی گفت: با کی روش هم صحبت کردم که در برنامه هفتگی بازیکنان سه روز اول برای تمرین و هماهنگی به کمپ تیم ملی بروند، دوست داریم سطح تیم ملی بالا باشد و با تغییرات مربیگری فرصت کمی برای آمادگی دارند ما همکاری می‌کنیم.

وی در خصوص درگیری بازیکنان بعد از بازی تصریح کرد: مسئله‌ای نبوده مسائل کوچک را بزرگ نکنید.