به گزارش پارس نیوز ، صادق ضیاییان اعلام کرد که از امروز تا سه‌شنبه (۲۲ تا ۲۴ مهر) در برخی از مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان‌ شرقی و آذربایجان غربی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود. همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۵ و ۲۶ مهر) در شمال غرب کشور همین وضعیت پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: دریا خزر نیز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران در فردا (۲۳ مهر) صاف تا کمی ابری خواهد بود که در برخی ساعات وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود. دما در این روز بین ۱۷ تا ۳۰ درجه سانتیگراد تغییر خواهد کرد. همچنین برای پس فردا (۲۴ مهر) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده که با افزایش باد همراه خواهد بود و دما بین ۱۹ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نوسان خواهد داشت.

ضیاییان در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای فردا و پس فردا، شهرکرد با حداقل دمای ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها خواهند بود.