به گزارش پارس نیوز ، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مناطق این شرکت در سراسر کشور در حالت عادی نیز در آماده‌باش و رصد کامل نظام عرضه سوخت کشور هستند و در شرایطی خاص که منجر به مراجعه بیش از حالت عادی به جایگاه‌ها می‌شود نیز با وجود آمادگی قبلی و برنامه‌ریزی‌های مدون و در حال اجرایی که داریم، هیچ مشکلی در عرضه بنزین به‌وجود نمی‌آید.

وی افزود: شب گذشته اندکی افزایش تقاضا برای بنزین در برخی کلان‌شهرها داشتیم اما هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین به‌وجود نیامد و هم‌اکنون نیز هیچ اختلال و یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درخصوص مصرف بنزین کشور گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین در هفته نخست مهرماه 128 میلیون لیتر بوده که رقم بسیار بزرگی است، این رقم به‌طور متوسط در شهریورماه 133 میلیون لیتر در روز بوده است که رکوردی بی‌سابقه در توزیع روزانه بنزین کشور به‌طور متوسط در طول یک‌ماه محسوب می‌شود.

وی از رشد 7.2درصدی مصرف بنزین در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین از ابتدای سال جاری تا هفتم مهرماه به 124.5 میلیون لیتر رسید.