به گزارش پارس نیوز به نقل از ایمنا، طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو از روز چهارشنبه ۲۴ مرداد آغاز شده و تا دیروز جمعه دوم شهریور ادامه داشت.

 

متقاضیان عادی مشارکت در طرح فروش جاری گروه صنعتی ایران خودرو از روز یکشنبه ۲۱ مرداد این فرصت را داشتند تا با وکالتی کردن یکی از حساب های خود نزد بانک های عامل و مسدود کردن وجه ۲۳۰ میلیون تومانی در این حساب، گام نخست برای مشارکت در این طرح را بردارند.

این فرصت در ابتدا هفت روز تا پایان روز شنبه ۲۷ مرداد در نظر گرفته شده بود که پس از آن با توجه به تأخیر در هماهنگی های لازم میان برخی بانک های عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز نخست این امر یکشنبه، تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۹ امکان پذیر است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ کی اعلام می شود؟

هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است ولی طبق اعلام قبلی ایران خودرو ۴۸ ساعت بعد از پایان مهلت ثبت نام، فرآیند قرعه کشی آغاز می شود که با توجه که مهلت ثبت نام باید تا یکشنبه ۴ شهریور این کار انجام شود. برخی دیگر از منابع نیز سه شنبه ۶ شهریور را پیش‌بینی می‌کنند. بنابراین، در مجموع باید بین ۴ تا ۶ شهریور منتظر اعلام نتایج قرعه کشی بود.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو 

توجه کنید که اگر قصد ثبت نام خودرو در دیگر فرصت ها را دارید، نباید پلاکی با کد ملی شما فعال باشد. با کمک آیتول می‌توانید پلاک‌هایی که با کد ملی شما فعال هستند را استعلام بگیرید. آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.

 

سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳

سامانه ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ به نشانی ikcosales.ir است.

ایران خودرو چه ماشین های ثبت نام میکند؟

خودروهای قابل عرضه در این طرح پژو ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، تارا، سورن پلاس بنزینی، هایما و محصول جدید ری را است.

در اطلاعیه دوم دو خودروی برقی لونا GRE و NAT Bestune FAW نیز به خودروهای قابل عرضه اضافه گردیده است. در خودروهای برقی نیازی به افتتاح حساب و مسدود سازی مبلغ تعیین شده ندارند. همچنین ضوابط (عدم داشتن پلاک فعال و عدم دریافت خودرو در ۴۸ ماه گذشته از کارخانه) ندارند.