به گزاش پارس نیوز ، بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی، وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد. در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد. افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا ۶۰ ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.
 

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ تومان اعلام شده است.

اشخاص حقوقی نیز امکان درخواست وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را دارند؟

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آنها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

منبع: کاماپرس