به گزارش پارس نیوز ، مسعود پزشکیان در این نامه همچنین تاکید کرده است که در هیچ یک از وزارتخانه ها و معاونت های ریاست جمهوری، جز انجام امور متعارف و پرداخت های جاری، از عقد و یا عملیاتی کردن قراردادهای جدید و یا هرگونه تعهد به هر شکل و همچنین عزل و نصب افراد و هر نوع استخدام و بکارگیری نیروی جدید خودداری شود.
 

پاسخ خاندوزی به شائبه‌ها در خصوص انتصابات دولتی

همچنین خاندوزی وزیر اقتصاد در گفت‌وگویی عنوان کرد که بر اساس ابلاغیه سرپرست ریاست جمهوری تا زمان استقرار دولت چهاردهم هرگونه تغییر و جابجایی نیرو در دولت باید بر مبنای الزامات قانونی باشد.

 

وی درباره برخی شائبه‌ها در خصوص انتصابات و صدور احکام توسط برخی دستگاه‌های دولتی، گفت: با توجه به قانون بودجه و تعیین ردیف بودجه هر دستگاه و همچنین این موضوع که تک‌تک حکم‌ها و اقدامات از قبل در بودجه مشخص شده هیچ کس نمی‌تواند ریالی بیشتر اختصاص دهد.

به گفته وی درخصوص صدور احکام نیز دکتر مخبر ابلاغیه‌ای صادر کرده و طی آن عنوان شده که تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تا زمان استقرار دولت چهاردهم از هرگونه تغییر در ساختارهای سازمانی، جابه‌جایی نیرو و نقل و انتقال اموال دولتی، اعمال آیین‌نامه جدید و یا تغییر در تعرفه‌ها و عوارض خودداری کنند.

به نقل از ایسنا، خاندوزی درباره وضعیت خزانه در آستانه تحویل و تحول دولت، نیز گفت: فردا یا پس فردا گزارش مفصلی از وضعیت وزارت اقتصاد در بخش‌های مختلف از جمله اوضاع خزانه به آقای پزشکیان ارائه می‌‌شود و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام