به گزارش پارس نیوز ، ثبت نام وام فرزنداوری با موبایل ، از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir، و بخش ثبت نام جدید صورت می گیرد. از جمله شرایط نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام این تسهیلات این است که فرزندان متولد ۱۴۰۰/۱/۱ به بعد باشند. از جمله مدارک لازم وام فرزندآوری ، نیز می توان به اطلاعات کارت ملی و شناسنامه والدین و نوزاد اشاره نمود. باتوجه به اهمیت دریافت وام فرزندآوری ، برای خانواده هایی که توان مالی برای نگهداری از فرزند را ندارند، در اندیشه معاصر در رابطه با ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳ با موبایل مطالبی آورده شده است.

 
وام فرزندآوری

ثبت نام وام فرزنداوری با موبایل

از جمله برنامه های دولت برای تحقق جوانی جمعیت، اعطای وام فرزندآوری به زوجین می باشد. این تسهیلات به خانواده های متقاضی دارای نوزاد اهدا شده تا به عنوان کمک هزینه ای در تامین مخارج فرزند، مصرف شود که این امر، با توجه به تورم و ناتوانی مالی خانواده در تامین هزینه ها، امری مهم تلقی می گردد.

مهم ترین هدف از اعطای وام فرزندآوری ، تشویق به ازدواج و فرزند آوری زوجین می باشد. با این حال؛ توجه به این نکته ضروری است که متقاضیان به منظور اخذ این وام، می بایست شرایط لازم را در این خصوص دارا بوده و مدارک موردنیاز را فراهم آورند. هم چنین، اطلاع از مراحل و نحوه دریافت این تسهیلات؛ نکته مهم دیگری است که در فرآیند اخذ وام، می بایست مورد توجه واقع شود.

ثبت نام وام فرزندآوری با موبایل

داوطلبان به منظور نام نویسی اخذ تسهیلات فرزند، می بایست به سامانه ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir؛ مراجعه نمایند.

سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی کشور جهت ثبت نام متقاضیان این تسهیلات، می باشد.

فرم ثبت نام وام فرزند آوری

به گزارش اندیشه معاصر، پدران نوزادان متولدشده تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ به بعد و حداکثر تا ۲ سال بعد از تاریخ تولد نوزاد می‌توانند در سامانه وام فرزند آوری ثبت نام کرده و درخواست خود را ارسال کنند.

پرداخت تسهیلات فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر نوزاد متولد شده امکان‌پذیر است

تسهیلات تولد فرزند به پدرانی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگان پدر و یا فرزند، بالای ۲.۵ نباشد.

وام فرزند از نوع وام بدون سپرده و کارمزد آن ۴ درصد است.

تسهیلات قرض‌الحسنه تولد فرزند با اخذ یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می‌شود.

برای شروع ثبت نام تسهیلات فرزندآوری و مشاهده وضعیت (یا پیگیری وام) درخواستی خود به سایت وام فرزندآوری ve.cbi.ir مراجعه کنید.

حتی افرادی که بدهی بانکی دارند و مشمول قانون حمایت از افزایش جمعیت هستند، می‌توانند این وام را دریافت کنند. (اما برای دریافت آن لازم است تا نیمی از بدهی خود را با بانک تسویه کرده باشید.) چنانچه چک برگشتی دارید، بعد از پرداخت اقساط آن می‌توانید وام فرزندآوری را دریافت کنید./اندیشه معاصر