به گزارش پارس به نقل از تسنیم، هفته بد بورسیا دورتموند با مصدومیت نِون سوبوتیچ، مدافع صربستانی این تیم تکمیل شد. زردپوشان وست فالن چهارشنبه شب هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود با یک گل مغلوب آرسنال شده و شب گذشته (شنبه) هم در هفته دوازدهم بوندس لیگا با نتیجه ۲ بر یک در خانه ولفسبورگ تن به شکست دادند.


در دیدار شب گذشته نِون سوبوتیچ، مدافع دورتموند هم با برخوردی که با ایویکا اولیچ، زننده گل دوم ولفسبورگ داشت، دچار مصدومیت شد. مسئولان باشگاه بورسیا دورتموند هم پس از اسکن اِم آر آی روی این مدافع ۲۵ ساله اعلام کردند این بازیکن از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده است.


باشگاه دورتموند با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: نِون سوبوتیچ به دلیل مصدومیت مابقی دیدارهای فصل را از دست داد. دکتر مارکوس براون، پزشک تیم پس از آزمایش های لازم عنوان کرد این مدافع از ناحیه رباط منتهی به زانوی پای راست دچار پارگی شده و حداقل ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.


در آستانه بازی حساس دورتموند برابر بایرن مونیخ و دیدار مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا نبود این مدافع صربستانی شوکی بزرگ برای زردپوشان وست فالن خواهد بود.


به نظر می رسد با وجود مصدومیت این بازیکن یورگن کلوپ از سوکراتیس پاپاستاتوپولوس که در فصل نقل وانتقالات تابستانی به دورتموند پیوست در کنار متس هوملس استفاده کند.