به گزارش پارس به نقل از افکارنیوز، علی کریمی مصاحبه ای درباره بازی روز جمعه مقابل استقلال که در روز تولدش برگزار می شود حرف زده و بازگشت به پرسپولیس را تقریبا غیرممکن خوانده. او احتمال داده که سال بعد اصلا در ایران نباشد که بخواهد به پرسپولیس برگردد یا خیر و مشکلاتش با دایی را کلی تر از این دانسته که با صفت مشکلات جزیی توصیف شود.

* تبریک به مناسبت روز جمعه که تولد شماست. جالب است که همزمان شده با بازی استقلال.
- خیلی ممنون. این بازی هم یک بازی مثل بقیه بازی هاست. هر چه خدا بخواهد همان می شود. انشاءالله بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

* صحبتی برای هواداران پرسپولیس ندارید.
- ما همیشه شرمنده هواداران هستیم. انشاءالله تیمشان بتواند نتایج خوبی بگیرد و آنها را خوشحال کند، چون در این ۲،۳ سال زیاد اذیت شدند. ولی امیدوارم امسال پرسپولیس به جایگاهی که حقش بوده برسد. انشاءالله سال به سال با شرایط و بازیکنان بهتری لیگ را شروع کنند. بالاخره وقتی تیم در کورس قهرمانی می رود خیلی شرایطش فرق می کند. بهترین ها را برای هواداران پرسپولیس آرزو می کنم.

* اگر مشکلاتتان رفع شود به پرسپولیس برمی گردید؟
- قبلا هم در این خصوص صحبت کرده ام. البته معلوم نیست تا کی بخواهم بازی کنم ولی یک کسانی در پرسپولیس هستند که تا وقتی باشند، من از اطراف باشگاه پرسپولیس هم رد نمی شوم. البته من خودم را با ۵،۶ سال بازی در این تیم پرسپولیسی نمی دانم ولی یک سری آدم ها هستند که برای پرسپولیس سال ها زحمت کشیدند، آنها ۱۴،۱۵ سال از جوانی شان را در این تیم گذراندند ولی اصلا نقشی در این باشگاه ندارند. حتی نوع برخورد با آنها صحیح نیست و این برمی گردد به کسانی که اینکاره نیستند و آمده اند و تیم را دستشان گرفته اند. دست من و شما هم نیست. فعلا یک سیستمی هست که این آدم ها آمده اند و باید صبر کرد تا یک سیستم دیگر بیاید و اینها بروند. این با خداست و ما کاری به آنها نداریم. فعلا با باشگاه تراکتورسازی تا آخر فصل قرارداد دارم. هنوز تصمیمی برای سال بعد نگرفته ام. شاید سال بعد ایران نباشم.

* مشکلتان با علی دایی جزئی است؟
- البته مشکل من کلا با کسانی است که تیم دستشان است و مشخص است که پرسپولیس دست چه کسانی است. نمی خواهم اسم ببرم ولی برای تیمشان آرزوی موفقیت می کنم و ما هم کار خودمان را پیش می بریم تا ببینیم در نهایت ح