به گزارش پارس ، بهناز شفیعی در گفت وگو با تسنیم، درباره خداحافظی فرهاد مجیدی عنوان کرد: از این خبر خیلی ناراحت شدم و مجیدی می توانست تا ۲،۳ سال دیگر بازی کند. این خداحافظی خیلی زود بود و او هنوز یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است.


وی ادامه داد: کاش خداحافظی او در یک بازی پر تماشاگرتر اتفاق می افتاد. بازی استقلال و پرسپولیس که هم دربی بود و هم یک بازی پر تماشاگر، زمان بهتری بود که مجیدی فوتبال را کنار بگذارد اما او همه را غافلگیر کرد و من از این نوع خداحافظی مجیدی خیلی ناراحت شدم. مسابقه ای که تماشاگران کمی داشت خداحافظی مجیدی را خراب کرد.


همسر ناصر حجازی با بیان اینکه مجیدی آمادگی بدنی بالایی داشت و در بازی ها موثر بازی می کرد، تصریح کرد: اگر ناصر خان بود اجازه نمی داد مجیدی این تصمیم را بگیرد و در این شرایط خداحافظی کند. ناصر حجازی با این تاثیرگذاری اجازه نمی داد مجیدی در این مقطع فوتبال را کنار بگذارد. او فرهاد و بازی اش را دوست داشت و شاید اگر زنده بود مجیدی خداحافظی نمی کرد.


شفیعی درباره ارتباط مجیدی با خانواده حجازی گفت: زمانی هم که ناصر خان زنده بود ما ارتباط خاصی با فوتبالیست ها نداشتیم اما فرهاد تماس می گیرد و حال ما را می پرسد. او هر چند وقت یک بار به ما زنگ می زند و حتی برای تبریک اعیاد تماس می گیرد.


وی درباره اینکه شاگرد حجازی می تواند جا پای او بگذارد، خاطرنشان کرد: مجیدی در لندن در کلاس های مربیگری ثبت نام کرده است و امیدوارم بتواند مانند بازیگری اش در مربیگری هم بدرخشد. من نمی توانم در این باره نظر بدهم اما هر بازیکن موفقی نمی تواند مربی موفقی هم باشد و من امیدوارم مجیدی که بازیکن موفقی بود مربی موفقی شود.