به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لاس پالماس هفته گذشته در لیگ دسته دو اسپانیا برابر مورسیا با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این دیدار مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی پس از بازی برابر تایلند به ترکیب تیمش اضافه شد، اما نتوانست کمک کند که تیمش به پیروزی برسد.

به نقل از روزنامه" مارکا" مسعود شجاعی، بازیکن لاس پالماس می گوید: بازی برابر مورسیا بدترین بازی عمر او بوده است.

مسعود شجاعی درباره بازی برابر مورسیا، می گوید پرواز بسیار طولانی را پشت سر گذاشتم و علاوه بر آن مدت زیادی در تمرینات تیم نبودم. تیم ملی ایران شیوه متفاوتی از فوتبال را به نمایش می گذارد که با لاس پالماس متفاوت است. برای همین تطبیق با شرایط لاس پالماس برای من مشکل بود، به همین خاطر بازی برابر مورسیا بدترین بازی عمرم بود.

در این دیدار تیم حریف ۱۰ نفره شد، اما این اتفاق نیز نتوانست به لاس پالماس کمک کند تا به پیروزی برسد، شجاعی در این باره می گوید: بازی برابر تیم های ۱۰ نفره گاهی از بازی برابر تیم های ۱۱ نفره سخت تر می شود. این اتفاق در بازی با مورسیا افتاد. مورسیا خیلی بسته و فشرده دفاع می کرد. ما چهار – پنج موقعیت مسلم گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم، زیرا بعضی روزها همه چیز بر علیه تیم شماست و نمی توانید موقعیت هایتان را به گل تبدیل کنید.

شجاعی درباره بازی آینده تیمش برابر خیخون، گفت: باید در این دیدار هر طور که شده به پیروزی برسیم و روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم. فاصله زیادی بین خیلی از تیم های لالیگای و دسته پایین تر نیست. پس از دو تساوی بدون گل برابر سابادل و مورسیا نیاز داریم تا به پیروزی برسیم. فصل طولانی را در پیش داریم و هیچ فشاری روی تیم ما نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که ما باید بازی های خودمان را به خوبی پیروز شویم تا بتوانیم به لالیگا صعود کنیم.