به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند پس از شکست تیمش برابر ایران در مقدماتی جام ملت های آسیا درباره ی بازی گفت: به نظر بازی خیلی خوبی بود. هردو تیم بازی خوبی ارایه دادند اما ما از نظر داور خیلی شانس نیاوردیم. فکر می کنم داور اهل کشور همسایه ایران بود.

وی در پاسخ به این سوال که داوری چه اشکالی داشت اظهار کرد: داور از منطقه خاورمیانه بود و من فکر می کنم که AFC نباید این داور را انتخاب می کرد.

در ادامه خبرنگاری به سوراچای گفت که این اعتراض را باید قبل از بازی انجام می داد نه الان، هم چنین بهتر است بگوید که چرا داور از خطای هند مدافع تایلند به راحتی گذشت و پنالتی برای ایران نگرفت سوراچای در پاسخ گفت: درست می گویید اما بازیکنان ایران هم خطاهای می کردند که می توانستند کارت زرد بگیرند اما داور از آنها می گذشت.

خبرنگاری در ادامه گفت: چرا تایلند بازی ای را که در دقایق پایانی ارایه داد از ابتدا به نمایش نگذاشت، چون این تیم در اواخر بازی نمایش خیلی خوبی داشت؟ سرمربی تایلند گفت: آمده بودیم که حداقل یک امتیاز و در صورت امکان سه امتیاز را بگیریم تا شانس صعودمان را بیشتر کنیم. هم چنین می خواستیم با کسب تساوی در این بازی، در بازی برگشت نتیجه ی بهتری بگیریم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند تیمش می تواند در بازی برگشت پیروز شود، اظهار کرد: ما باید از شانس هایی که تیم مان در تایلند خواهد داشت استفاده کنیم و مانند ۱۵ دقیقه آخر این بازی نمایش خوبی داشته باشیم.

سوراچای درباره ی عملکرد تیم ملی ایران نیز گفت: ایران تیم قدرتمند آسیاست و به جام جهانی هم صعود کرده است. به علت این که برخی از بازیکنانش در اروپا بازی می کنند نوعی سبک اروپایی در بازی این تیم دیده می شود.