به گزارش پارس ، به نقل از گل – مدافع ملی پوش استقلال که بعد از دربی به خاطر بعضی از تکل های خشن اش از سوی پیام صادقیان لقب جکی جان را هم گرفت حالا در آستانه بازی با ذوب آهن و بوریرام تایلند پای صحبت های ما می نشیند. مصاحبه سایت گل با امیرحسین صادقی مدافع باتجربه استقلال را بخوانید.

از بازی کسل کننده دربی بگذریم چون اصلا بار فنی نداشت می خواهم درباره ضربه ای که پیام صادقیان زدی صحبت کنی؟

البته بازی شرایط خاص خودش را داشت و قبول دارم خیلی جذاب نبود ولی این بازی هم به اندازه خودش بار تاکتیکی داشت که متاسفانه باز هم یک صفر – صفر دیگر رقم خورد. در مورد برخورد با پیام صادقیان هم باید بگویم که ضربه ای که پیام خورد یک ضربه فوتبالی بود، از قصد هم نبود یک بازی است و در بازی این چیزها پیش می آید. پیام باید بپذیرید که فوتبال یک ورزش خشن است و این نوع اتفاقات در آن عادی است.

پیام صادقیان ضربه های تو را جکی جان مقایسه کرده بود؟

(باخنده) جکی جان در جوانی اش هم نمی توانست از این ضربه ها بزند چه برسد به الان.

در بازی با سیدصالحی هم خیلی کلکل داشتی؟

این کلکل سر دراز دارد. از زمانی که من در امیدهای شاهین بودم و سید در راه آهن بود ما در بازی امیدهای تهران هم این کلکل را داشتیم و همین کلکل هاست که بازی را جذاب می کند.

اوضاع استقلال چطور است؟

ما می گوییم خوب است شما هم بگویید خوب است به امید خدا پول هم می رسد بالاخره اما خب به این تیم بی توجهی می شود. در بحث فنی هم ما دو هفته ناکام داشتیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم و الان یک بازی سخت با ذوب آهن داریم و بعد از آن هم یک بازی سخت تر در تایلند داریم که در هوای شرجی آنجا باید از جان مایه بگذاریم تا بتوانیم دست پر برگردیم که اگر پیروز شویم و نتیجه بگیریم به ا مید خدا از همانجا باید به عربستان یا کره برویم چرا که ۶ روز بعد با یکی از آن دو تیم بازی داریم و باید به یکی از آن دو کشور برویم.

به عنوان یک بازیکن ملی پوش در مورد اوضاع تیم ملی و کی روش نظری نداری ؟

قبل از اینکه تیم به جام جهانی برود همه می گفتند کمک کنید، بشتابید و تیم ملی را یاری کنید. حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته همه چیز تمام شده و این درست نیست و کاملا غیرحرفه ای است و همان هایی که می خواستند تیم ملی به جام جهانی برود الان به خواسته های جناب کی روش توجهی نمی کنند. امیدوارم اختلاف نظرها کنار گذاشته شود و این مشکلات حل شود تا بتوانیم در جام جهانی به موفقیت خوب و قابل قبولی برسیم.