به گزارش پارس ، مهدی تاج در گفت وگو باایسنا، درباره علت ناراحتی کارلوس کی روش پیش از جلسه (پنجشنبه) دیروز با مسئولان سازمان لیگ، اظهار کرد: بنده قرار نبود خودم در جلسه دیروز حاضر شوم. این موضوع را به امید نمازی گفته بودم و البته در نشست خبری پس از آخرین جلسه با کی روش و کفاشیان عنوان کردم کارشناسان سازمان لیگ در جلسه بعدی با کی روش حضور خواهند داشت.

وی افزود: اما ناراحتی کی روش به خاطر این بود که او به موقع در جلسه دیروز حاضر شده بود، اما غلامرضا بهراون و علی کاظمی به خاطر جلساتی که پیش از آن داشتند متاسفانه کمی دیرتر رسیده بودند و پیش از این که بیایند کی روش کمی عصبانی شده بود. بهروان درگیر جلسه ای بود که دیروز صبح در هتل آکادمی برگزار شد و کاظمی هم جلسه ای را در اتحادیه داشت. اما بالاخره آنها با کمی تاخیر آمدند و جلسه شان هم با کی روش برگزار شد.

تاج گفت: درخواست های کی روش از سازمان لیگ واضح و روشن است، اما عمل به تمام درخواست ها صرفا بر عهده سازمان لیگ نیست و بعضی از باشگاه ها هستند که می بایست رضایت خودشان را اعلام کنند و البته هیات رییسه سازمان لیگ هم در این باره تصمیم گیری کند. اولین درخواست کی روش این است که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مراحلی که بازی های شان همزمان با اردوهای تیم ملی است ملی پوشان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند و باشگاه ها بدون حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. درخواست دوم کی روش برگزار نکردن جام حذفی یا برگزاری کردن آن بدون حضور بازیکنان ملی پوش است. کی روش همچنین درخواست کرده که لیگ و جام حذفی حداکثر تا بیستم فروردین ماه تمام شده تا بازیکنان در خدمت تیم ملی باشند، از این رو عنوان کرده که می توانید از فشردگی لیگ کاسته و مسابقات را تقریبا هفته ای یک بار برگزار کنید.

رییس سازمان لیگ، افزود: علاوه بر جلساتی که ما با کی روش و رییس فدراسیون فوتبال در این باره خواهیم داشت، هیات رییسه سازمان لیگ می بایست در این موارد اعلام نظر کند و باشگاه هایی که درگیر این موضوع می شوند هم نظراتشان را به صراحت بگویند.

وی درباره حضورش در اصفهان نیز، گفت: به اصفهان آمده ام تا شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که بازی حساس در اصفهان به خوبی و در نهایت نظم و آرامش برگزار شود. برگزاری بازی امروز (جمعه) برای ما اهمیت زیادی دارد و خودم شخصا به اصفهان آمده ام تا کار به گونه ای پیگیری شود که این مسابقه انجام شود.