به گزارش پارس ، حسین ابن قاسم در گفتگو بامهر، در خصوص دیدار فولاد خوزستان با استقلال صنعتی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: دو تیم خوزستانی هستند و به همین خاطر این مسابقه یک بازی سراپا تکنیکی خواهد شد. قطعا شاهد فوتبال زیبایی خواهیم بود چون نه ما و نه استقلال دنبال بازی بِکِش بِکِش نیستیم!

وی درباره اینکه بسیاری از بازیکنان استقلال صنعتی از بازیکنان سابق فولاد بوده اند، تاکید کرد: به نظرم شش، هفت نفر از بازیکنان سابق فولاد در استقلال هستند. البته عبدالله ویسی سرمربی و همچنین مربی دروازه بان های استقلال هم فولادی هستند. با این حساب دربی اهواز یک نوع خودزنی است!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم و به صدرنشینی ادامه بدهیم. خوشبختانه به جز ایوب والی و حسن جعفری بازیکن مصدوم دیگری نداریم و شرایط برای بازی فراهم است.

ابن قاسم در پایان درباره وضعیت فرزاد حاتمی پس از اعتراضش به تعویض در بازی با راه آهن گفت: به هر حال این مسائل پیش می آید. حاتمی ناراحت بود که در آن مسابقه موفق نشده گل بزند. او مشکل خاصی ندارد و تیم را همراهی می کند.

تیم های فوتبال استقلال صنعتی و فولاد خوزستان روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.