به گزارش پ ارس به نقل از فارس، حجت الاسلام علیرضا علیپور در مورد خبر یک روزنامه ورزشی مبنی بر گزارش یک مقام سابق فدراسیون علیه ستاد منشور اخلاقی به فیفا، اظهار داشت: چرا برخی خبرنگاران و یا روزنامه های ورزشی خودشان را به زحمت می اندازند و با بیان آدرس های گنگی مثل یک مقام مسئول سابق فدراسیون فوتبال اخباری را منتشر می کنند؟ بهتر است آنها خیلی شفاف سخن بگویند حتی ما می توانیم در این راه آنها را کمک کنیم و گزارشی رسمی و مکتوب که به امضای دبیر کل فدراسیون هم رسیده و آن را ترجمه می کنیم به این دوستان بدهیم تا آن را به فیفا ارسال کنند.

وی ادامه داد: این ترفندها دیگر نخ نما شده است، ستاد منشور اخلاقی و هیئت رسیدگی به تخلفات تمام گزارش های خود را حدود چهار ماه قبل به نماینده کمیته اخلاق فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران ارائه کرد و نماینده کمیته اخلاق فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پس از مطالعه و بررسی این موارد و در جلسه ای که هادی آیت الهی نیز حضور داشت، فدراسیون فوتبال ایران را یک فدراسیون پیشرو در این زمینه نامید. پس بهتر است برخی از خبرنگاران که طیف خاصی هستند و اکنون منافع آنها بعد از مبارزه با دلالی و زد و بند در فوتبال به نوعی به خطر افتاده است از این ترفندهای نخ نما شده استفاده نکنند. آنها زمانی به ستاد منشور اخلاقی به این بهانه که فقط به مدل موی بازیکنان ایراد می گیرد، حمله می کردند و اکنون که هیئت رسیدگی به تخلفات با برخی مربیان متخلف برخورد قاطع و قانونی داشته و کیسه این طیف از خبرنگاران به نوعی خالی شده است، اینگونه به سمت هیئت رسیدگی به تخلفات هجمه می کنند.

علیپور تصریح کرد: هیئت رسیدگی به تخلفات کاملا قانونی است و به وظایف قانونی خود در برخورد با متخلفان با دقت و صراحت عمل می کند. بهتر است این افراد جنگ روانی به راه نیندازند.