به گزارش پارس نیوز، 

 احسان امینیان بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی سه گانه جوانان در گرگان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی سه گانه جوانان در گرگان برپا شده و برای مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه در هنگ کنگ برگزار می‌شود، آماده خواهیم شد.

وی افزود: اردوهای خوبی را برای شناسایی ورزشکاران پشت سر گذاشتیم تا بهترین‌های سه گانه کشور در رده سنی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

وی ادامه داد: علی رضوانی، سید جواد حسینی، مسیح عالی پور و آریان قلعه نویی، چهار ورزشکار تیم ملی سه گانه جوانان کشورمان هستند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی سه گانه جوانان ایران در خصوص آمادگی ملی پوشان گفت: سه گانه رشته مهیج و المپیکی بوده که سختی‌های خاص خودش را دارد و ورزشکاران باید در طول روز دو تا سه جلسه تمرین داشته باشند و ما هم سعی کردیم بهترین تمرینات را برای ملی پوشان در نظر بگیریم.

امینیان تصریح کرد: در ورزش سه گانه، تمرینات شنا و دو اهمیت بیشتری نسبت به دوچرخه سواری دارد و ما سعی کردیم تمرکز بیشتری را روی این دو بخش بگذاریم.

وی در خصوص میزبانی گرگان از اردوی تیم ملی سه گانه جوانان یادآور شد: به دلیل شباهت آب و هوای گرگان با هنگ کنگ، این شهر را برای برگزاری اردوی تیم ملی انتخاب کردیم و گرگان برای تمرینات ترکیبی شرایط خوبی دارد.