به گزارش پارس ، امیر عابدینی در گفت و گو بافارس، در خصوص انصراف سیروس محجوب از خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان و وضعیت این باشگاه برای فصل آینده اظهار داشت: محجوب هر شرطی را که برای ما گذاشت برای اینکه بهانه گیری نکند ما قبول کردیم. من شنیده بودم او پیش از اقدام برای خرید باشگاه داماش به ۱۰ جای دیگر رفته بود تا خریدهای این چنینی داشته باشد اما در نهایت هم این کار را نکرده و فقط نام خودش را در رسانه ها مطرح کرده است.

وی ادامه داد: دو، سه نفر هستند که برای سیروس محجوب آن هم به هزینه ۴،۵ میلیون تبلیغ می کنند اما نمی دانم محجوب با مطرح شدن در رسانه ها به چه منافعی دست می یابند اما برای خرید باشگاه داماش او هر بهانه گیری کرد من پذیرفتم، در وهله نخست گفت ما باشگاه را اجاره می کنیم بعد از آن گفت من باشگاه را می خرم باز هم پذیرفتیم، بعد گفت چک می دهیم، پذیرفتم دوباره گفت ما ضمانتنامه می دهیم باز هم قبول کردم با همه اینها او از خرید امتیاز باشگاه داماش منصرف شد و به نوعی فرار کرد.

مدیر عامل باشگاه داماش اضافه کرد: ما سه پیشنهاد برای اداره فصل آینده باشگاه داماش ارائه کردیم اول اینکه یک پیمان مدیریتی باشگاه را در نظر بگیریم و آن را به یک نفر بدهیم تا هزینه های باشگاه را خودش بدهد و درآمدهایی هم که حاصل می شود برای خودش باشد. پیشنهاد دوم اینکه سهام باشگاه را بفروشیم که الان مشتری پیدا نمی شود و پیشنهاد سوم این بود که خود ما از پتانسیل داخلی استفاده کرده و از منبع درآمد شرکت ها هزینه را تامین کنیم.

عابدینی در خصوص اینکه از این سه پیشنهاد کدام یک برای اداره باشگاه داماش محتمل تر است، گفت: اینکه خودمان از طریق کمک به شرکت ها باشگاه را اداره کنیم محتمل تر است. انشاالله تا پایان هفته جاری وضعیت مالکیت باشگاه داماش را مشخص خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه داماش در خصوص وضعیت کادر فنی با بازیکنان این تیم گفت: به اعضای کادر فنی گفته ایم بمانند و بازیکنانی که قرارداد دارند در تیم خواهند ماند و آنهایی هم که قراردادشان تمام شده به هر تیمی که دوست دارند می توانند بروند و ما رضایتنامه آنها را صادر خواهیم کرد. بحث تسویه حساب آنها می ماند که ما در صدد هستیم با تامین منابع مالی این کار را انجام دهیم.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص مربیگری این باشگاه و درباره اینکه نام علی دایی با عنوان جدی ترین گزینه مربیگری این باشگاه مطرح شده است گفت: علی دایی گزینه خوبی است البته همه گزینه هایی که از سوی مدیریت باشگاه اعلام شد گزینه خوبی بودند. دایی هم سابقه درخشانی در باشگاه پرسپولیس دارد و به همین دلیل یکی از کاندیدای مربیگری در پرسپولیس است.

وی با اشاره به قرارداد علی دایی با تیم راه آهن گفت: مشکلی در این رابطه وجود ندارد، باشگاه پرسپولیس می تواند از باشگاه راه آهن برای حضور علی دایی در این تیم مجوز بگیرد، خود دایی هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد و رویانیان هم با تماس با مدیران راه آهن با رایزنی می تواند رضایتنامه دایی را از آنها بگیرد ولی بدون اجازه راه آهنی ها نمی توان اقدامی در این راستا انجام داد.

عابدینی در خصوص اختلافات پیش آمده بین اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب سرمربی این تیم گفت: کمیته فنی یک کمیته مشورتی است، آنها در یک شورا نظر خود را می دهند اما در نهایت آن کسی که تصمیم نهایی را می گیرد محمد رویانیان است.

عابدینی با اشاره به اینکه گفته است رویانیان یک گزینه پنهانی هم برای سرمربی پرسپولیس دارد، اظهار داشت: من حرف رویانیان را گفتم، رویانیان در مصاحبه خود گفته بود که ما سه گزینه داریم، دو گزینه ابراهیم زاده و مایلی کهن بودند که وقتی دایی اضافه شد او گزینه چهارم محسوب می شود، در این بین یک گزینه سومی هم وجود دارد که نامی از او در میان نیست. این مربی ایرانی است اما فعلا نمی توان نامی از او برد.