بر اساس ماده 82 آئین نامه انضباطی دیدارهایی قابل تکرار است که داور چهارم برخلاف آنچه که به او ابلاغ شده است بازیکن دیگری را از زمین بیرون بیاورد و تیم بازنده شود یا اینکه مسئول برگزاری مسابقه به اشتباه بازیکنی را محروم کند و تیم بازنده شود. البته شرط دیگری هم برای تکرار بازی وجود دارد و آن این است که مسئول برگزاری مسابقه به اشتباه بازیکن محروم را برای حضور در بازی، مجاز اعلام نماید و تیمی که از این بازیکن بهره برده، برنده از میدان خارج شود.

پرسپولیس – گسترش قابل تکرار نبود


هیچ یک از این موارد در بازی مورد اشاره رخ نداده، بنابراین حتی اگر این بازی به سود گسترش فولاد به پایان می رسید این بازی قابل تکرار نبود و مصاحبه اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی با سایت فدراسیون فوتبال این بدعت را پیش خواهد آورد که از این پس تیم های بازنده با اشتباه فنی داوران درخواست تکرار بازی را دهند.


البته بر اساس ماده 67 آیین نامه انضباطی کمیته انضباطی این اختیار را دارد در صورتی که داور در دادن کارت زرد و قرمز به بازیکن مرتکب اشتباه شد و اشتباه او محرز بود کارت ها را تغییر دهد و اشتباه داور را اصلاح کند. در همین ماده به صراحت اشاره شده تصمیمات فنی داور غیرقابل بازگشت است.

پرسپولیس – گسترش قابل تکرار نبود