به گزارش پارس ، احمد شهریاری در گفت و گو بافارس در مورد جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که امیر قلعه نویی هم در آن حضور داشت و تصمیمات مدیران برای بودجه فصل آینده این تیم صحبت های زیر را مطرح کرد:

از جلسه روز گذشته هیئت مدیره شروع کنیم. ظاهرا یکی از مباحث مهم تمدید قرارداد با قلعه نویی بوده و فتح الله زاده این پیشنهاد را مطرح کرده است.

طبیعی است که بخواهیم امیر قلعه نویی را حفظ کنیم. البته سال گذشته فتح الله زاده با قلعه نویی توافق دو ساله کرده بود ولی باز برای فصل آینده باید تاکید لازم را می کردیم. آقای فتح الله زاده این پیشنهاد را مطرح کرد و هیئت مدیره هم با این پیشنهاد موافقت کرد.

ظاهرا امیر قلعه نویی هم نظراتی داشته و معتقد است که نگاه ها باید تغییر کند.

بله. او هم از سختی کار در آسیا در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و نیازمندی تیم به تجهیزات بهتر صحبت کرد و هیئت مدیره هم قول مساعد داد تا مشکلات حل شود.

چرا در طول این فصل مشکلات مالی باشگاه استقلال زیاد بود؟

من چنین چیزی را قبول ندارم. ما امسال ۱۳ میلیارد و نیم هزینه کرده ایم و این رقم کمی نیست. شما با سایر باشگاه ها مقایسه کنید. همیشه اگر حرفی از پول شده باشگاه آن را انجام داده است. وضعیت ما بهتر هم خواهد شد.

  به نظر می رسید امسال مشکلات مالی شدیدتر بود؟

شما باید در مقایسه با سایر تیم ها این مسائل را بررسی کنید. مشکلات مالی همیشه برای همه تیم ها بوده است. تیم های ورزشی ما همیشه دچار مشکلات مالی بوده اند. سال بعد هم شاید این مسائل مالی دامن سایر تیم ها را بگیرد. ما امسال وضعیت مالی متوسطی داشتیم ولی بچه هاب غیرت خود این مسائل را تحمل کردند. ما همیشه ممنون این بازیکنان هستیم که در طول فصل سکوت کردند و به حرف ما را قبول کردند.

  چرا وزارت ورزش هنوز مطالبات استقلال را نداده است؟

این وزارت هم مثل سایر ارکان دولت در مورد مسائل مالی مشکلاتی داشته و این هم به وضعیت اقتصادی کل کشور باز می گردد. این کاهش بودجه در همه جا بوده است.

چرا این شرایط برای پرسپولیس نبود؟

پرسپولیس امسال یک استثنا بود. مطمئن باشید که امسال مشکلاتی برای آنها هم پیش می آید. درواقع امسال برای همه ما سال حماسه اقتصادی است.

  باشگاه استقلال برای ماندن قلعه نویی با وی به توافق رسیده یا خیر؟

ما همه کار را به فتح الله زاده سپرده ایم و او هم با جدیت این مسئله را پیگیری می کند.

  بودجه فصل آینده شما چقدر است؟

ما اعلام کردیم بودجه فصل آینده ۲۰ درصد از سپاهان و پرسپولیس کمتر باشد.

چرا چنین بودجه ای را خواستید؟

به خاطر شرایط خاص خودمان. ما با توجه به پتانسیلی که داریم می توانیم تیم را اداره کنیم. از سویی به خاطر حماسه اقتصادی و تحقق این شعار بزرگ با این شرایط رقابت را برای فصل بعد آغاز می کنیم.

فکر می کنید می توانید برای فصل جدید بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه به اتمام می رسد را حفظ کنید؟

با درایت مدیریت و کادرفنی می توانیم این کار را انجام دهیم. عزیزانی که با تیم ما کار می کنند با ما هستند و می مانند. آنهایی که هم نمانند قطعا باشگاه به دنبال این خواهد بود که نفرات بهتری را جایگزین کند.

  در مورد صحبت های کی روش مبنی بر حضور ملی پوشان استقلال در اردوی تیم ملی چیست؟

تعامل با تیم ملی جزو سیاست های ماست. در این زمینه به طور قطع کادرفنی و باشگاه بهترین تصمیم را می گیرد.

  امسال یک ستاره به ستاره های استقلال اضافه می شود؟

هم کار سختی است هم امیدواریم. کادرفنی ما از بهترین های آسیا هستند و ما به توانایی آنها امیدواریم.