علی کریمی روز سه‌شنبه با حضور در محل تمرین پرسپولیس اظهار داشت: برای اینکه آب و هوایی عوض کنم و برایم تجدید خاطرات شود، تصمیم گرفتم  به تمرین پرسپولیس بروم و خوشحال شدم که در جمع اعضای تیم حضور پیدا کردم. البته با بعضی بچه‌ها که همبازی بودیم و افتخار داشتم که در کنار آقا کریم (باقری) بازی کنم.

وی در جمع بازیکنان پرسپولیس  نیز گفت: پس از شرایطی که در ابتدای فصل برای پرسپولیس رقم خورد، بسیاری می‌گفتند مبادا پرسپولیس به دسته پایین‌تر سقوط کند، اما شما کاری را انجام دادید که از نظر بسیاری نشدنی بود و همین حالا هم کار بزرگی انجام دادید. شما چه روی کاغذ و چه در زمین شانس قهرمانی دارید و به امید خدا این دو بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارید.

کریمی خاطرنشان کرد: به نظر من شانس اول قهرمانی هنوز برای پرسپولیس است. البته یک مقدار سخت است باید بازی این هفته را ببریم و اگر کار به روز آخر بکشد مثل آب خوردن قهرمان خواهیم شد.

هافبک پیشین تیم فوتبال در پایان درباره احتمال حضورش در ورزشگاه آزادی در آخرین هفته رقابت‌ها تصریح کرد: اگر زنده بودم به امید خدا سعی می‌کنم به ورزشگاه بیایم، البته حضور در ورزشگاه برای بازی آخر و گرفتن جشن قهرمانی حق هواداران است.