علیرضا بهبودی ، درباره وضعیت تمرینات تیم ملی «ب» والیبال ایران گفت: بعد از چند سال به تیم ملی بازگشتم و حضور در تمرینات در کنار جوانان با انگیزه والیبال ایران برایم بسیار لذت بخش است.
 
وی در خصوص عملکرد خوان سیچلو در تمرینات تیم ملی «ب» گفت: با وجود اینکه تجربه سال‌ها والیبال بازی کردن در سطوح مختلف را دارم اما با توجه به دانش بالایی که این مربی آرژانتینی دارد درس‌ها بزرگی یاد گرفته‌ام و توانستم از حضور این مربی به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.
 
بهبودی با اشاره به اینکه امید زیادی برای حضور در تیم ملی والیبال ایران دارد، ادامه داد: تمام تلاش و انگیزه من در این راستاست که در تیم ملی الف باشم و بتوانم نظر مربیان را جلب کنم.
 
وی در خصوص این موضوع که رقیبی مانند مهدی مهدوی را برای حضور در پست پاسور پیش رو دارد، گفت: مهدوی بازیکن بسیار خوبی است و سال‌ها برای والیبال ایران زحمت کشیده است. من برای او احترام زیادی قائل هستم و آنچه برای من اهمیت دارد عملکرد خودم است. باید بدون توجه به هر موضوعی تمرکز خودم را معطوف به نمایش خودم کنم.
 
پاسور تیم ملی «ب» والیبال ایران درباره این موضوع که پاسورهای خوبی در ایران حضور ندارند و در واقع تعداد انگشت‌شماری پاسور درجه یک در ایران هستند، گفت: فکر می‌کنم این موضوع به دو عامل برمی‌گردد، اول اینکه بازیکنانی که والیبال را آغاز می‌کنند، بیشتر علاقه‌مند هستند که در خط حمله بازی کنند و دوست دارند اسپک بزنند و کمتر به سمت پاس دادن گرایش پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: یک عامل دیگری که در عدم تربیت پاسورهای خوب در والیبال ایران موثر است که عدم پشتوانه سازی قوی در زمینه تربیت بازیکنان است. تا زمانی که سعید معروف در سطح اول باشد از او در ترکیب تیم ملی استفاده می‌شود. و زمانی که این بازیکن عمر بازی خود را پشت سر بگذارد شرایط برای تیم ملی سخت خواهد شد.
 
بهبودی اضافه کرد: کسانی که به والیبال سطحی نگاه می‌کنند زیبایی این ورزش را در آبشار و حمله مشاهده می‌کنند. اما واقعیت این است که پاسورها نقشی بسیار کلیدی در یک بازی والیبال ایفا می‌کنند. در واقع اگر پاس‌ها هوشمندانه به بازیکنان نرسد ممکن است نتیجه بازی تغییر کند. در واقع پاسورها علاوه بر شرایط فنی یک مسابقه باید مدیریت بالایی هم روی نمایش تیمشان داشته باشند. 
 
بهبودی که فصل جاری مسابقات لیگ برتر را در خدمت تیم آرمان ورزش اردکان بود، درباره عملکرد این تیم گفت: تیم ما نخستین حضورش در مسابقات لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کرد. تلاش و هدفگذاری ما این بود که بتوانیم در لیگ باقی بمانیم. اما تلاش بالای بازیکنان و نتایج رخ داده به شکلی پیش رفت که در نهایت توانستیم به جمع هشت تیم نهایی راه پیدا کنیم. که در نخستین حضور یک تیم در لیگ برتر نتیجه خوبی محسوب می‌شود.