به گزارش پارس،به نقل از تسنیمتیم فوتبال رم شب گذشته (یکشنبه) نتوانست به باخت 6 بر یک هفته گذشته‌اش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا واکنشی مناسب نشان دهد و بار دیگر تن به شکست داد. این بار آتالانتا موفق شد جالوروسی را در ورزشگاه المپیکو با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. با این نتیجه فاصله سه امتیازی رم با صدر جدول پابرجا ماند و امشب بعد از بازی اینتر و ناپولی، احتمال افزایش این فاصله هم وجود دارد. رم از سه بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها تنها یک امتیاز گرفته  که این آمار همان طور که قابل پیش‌بینی بود، با انتقاداتی برای جالوروسی همراه بوده است. با این وجود رودی گارسیا از هواداران خواست که به حمایت‌شان از رم ادامه دهند.

او در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اظهار داشت: باید بپذیریم که عملکردمان برابر آتالانتا تعریفی نداشت. بازیکنان‌ ما روحیه لازم را برای جنگیدن در زمین بازی نداشتند. ما به جای تحت فشار گذاشتن آتالانتا، به این تیم اجازه دادیم بازی دلخواهش را به آسانی انجام دهد. در این بازی نکات مثبت فراوانی نمی‌توان پیدا کرد. از فردا دوباره باید متحد و یکپارچه شویم تا نشان دهیم افت فعلی‌مان مقطعی است.

افتی که رم اخیراً و پس از باخت سنگین برابر بارسلونا دچارش شده، شبیه باختی است که فصل گذشته بعد از باخت 7 بر یک برابر بایرن‌مونیخ (در مرحله گروهی لیگ قهرمانان) تجربه کرد.

گارسیا ضمن اذعان به این موضوع گفت: امیدوارم داستان فصل گذشته تکرار نشود و تنها راهی که می‌تواند از تکرارش جلوگیری کرد، بردن بازی‌های بعدی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است. این هفته برای ما هفته بدی بود اما کیفیت تیم نشان می‌دهد که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهند. من یک جنگجو هستم و تسلیم نمی‌شوم. درست است که به آتالانتا باختیم اما هیچ چیزی از دست نرفته است و منفی‌بافی هم به شما برای بردن بازی‌ها کمکی نمی‌کند.