به گزارش پارس به نقل از ایرنا، محمد حسین حسینی مهریزی از ساعت شش صبح در کنار زمین فوتبال ورزشگاه آزادی درحال زدن روپایی است و این حرکت قرار است تا ساعت 15 و شروع دیدار سرخابی ها ادامه یابد تا حسینی رکورد روپایی ایران را با زمان 9 ساعت به نام خود به ثبت کند.

بعد از پایان فروش بلیت الکترونیکی به قیمت 18 هزار تومان برای قسمت پایین تماشاگران ورزشگاه آزادی ، عرضه بلیت قسمت بالایی مخصوص تماشاگران در گیشه های این ورزشگاه با قیمت 10 هزار تومان انجام می شود.

در محوطه ورزشگاه افرادی در حال فروش اقلامی چون پرچم، کلاه و پلاکارد های قرمز و آبی به هواداران سرخابی هستند.

همچنین در ورودی های شرقی و غربی ورزشگاه چند جوان به منظور رنگ کردن صورت و قسمت های از لباس هواداران سرخابی ها مستقر شده اند و این خدمات را به آنان ارائه می کنند.

در ورودی شرقی هواداران برای ورود به ورزشگاه صف های طولانی تشکیل داده اند تا با عرصه بلیت هایشان امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کنند که همگی پس از بازرسی فیزیکی وارد ورزشگاه می شوند.

هر چند دقیقه یکبار بلند گوهای داخل ورزشگاه به مناسبت همزمانی مسابقه شهرآورد سرخابی با ماه محرم، بخش هایی از مداحی های انجام شده را پخش می کند.

بارندگی شب گذشته تهران، هوایی مطبوع به این شهر داده است و از ساعت 13 مسئولان ورزشگاه آزادی جمع آوری پوشش هایی که برای جلوگیری از آسیب ناشی از بارندگی روی زمین نصب شده بود، آغاز کردند.

پلاکارد و پوسترهایی در دست تماشاگران است که تصویر نوروزی کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس را نمایش می دهد و روی برخی از آین پلاکاردها و پوسترها نیز جمله 24 ابدی نقش بسته است .

تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی پیش از بازی سرخابی ها با لباس های قرمز و آبی در زمین آزادی بازی دوستانه ای را انجام دادند. تماما بازیکنان تیم ستارگارن لباس های قرمز و آبی با شماره 24 و با یاد هادی نوروزی برتن داشتند.

مجید قمری ،مهدی صالحی، وحید شیخ زاده، علی عبدالملکی، علی کاظمی، احمد نجفی، محسن عطشانی و مجید خراط ها اسامی تیم هنرمندان قرمز است و داود ناقور، فرهاد جم، دانیال عباسی، علی زند وکیلی، مرتضی علی آبادی، پندار اکبری و علی مسعودی برای تیم هنرمندان آبی بازی کردند.

براساس این گزارش مسئول فروش بلیت ورزشگاه آزادی اعلام کرد این نخستین بار است که 30 هزار قطعه بلیت به صورت الکترونیک به فروش رسیده است.

هادی نوروزی و ناصر حجازی کاپیتان های درگذشته استقلال و پرسپولیس بارها از سوی هواداران دو تیم که در ورزشگاه حاضر هستند، تشویق شدند.

تماشاگران استقلال برای دقایقی با سردادند شعارهایی به حریف دیرینه خود اهانت کردند.

بنرهایی به مناسبت ماه محرم از سوی سازمان لیگ و روابط عمومی ورزشگاه آزادی تهران در نقاط مختلف ورزشگاه نصب شده است.

گروه مداحی متشکل از 10 نفر از جنوب کشور به ورزشگاه آزادی آمده تا پیش از آغاز بازی به مناسبت ماه محرم مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را اجرا کنند.

در حالی که بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند، در ورودی های ورزشگاه آزادی ترافیک زیادی وجود دارد و به نظر می رسد تا شروع مسابقه استقبال خوبی از شهرآورد هشتاد و یکم پایتخت شود.

بسیاری از تماشاگران خود را از دیگر شهرها به تهران رسانده و برخی از آنها اعلام کرده اند که از روز گذشته برای تماشای این دیدار در اطراف ورزشگاه آزادی تهران مستقر شده اند.

بهرام افشار زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه پژمان توفیقی دبیر هیات مدیره این تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که یک فصل نیز در استقلال حضور داشت، هنگام ورود به جایگاه ویژه با ممانعت ماموران مواجه شد و اجازه ورود به وی داده نشد. با این حال و پس از دقایق طولانی و هنگامی که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران برای تماشای شهرآورد به جایگاه ویژه آمدند، با مساعدت این دو مقام مسوول اولادی نیز اجازه ورود به جایگاه ویژه را پیدا کرد.