به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس آلساندرو دل‌‌پیرو ستاره سابق یووه و مشهور به سلطان ضربات ایستگاهی در مصاحبه ای که امروز از شبکه اختصاصی باشگاه رم داشت به فرانچسکو توتی کاپیتان آ.اس رم که توانست با پیراهن گرگ‌ها سیصدمین گل خود را به ثمر برساند تبریک گفت.

توتی معروف به ال‌کاپیتانو در دیداری که مقابل تیم ساسولو هفته پیش داشتند سیصدمین گل خود را با پیراهن گرگ‌ها به ثمر رساند و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

کاپیتان سابق یوونتوس گفت: خاطرات شیرین بسیاری را با توتی دارم ما به همراه تیم‌هایمان بازی‌های زیادی را با هم داشتیم که هر کدام از ما به عنوان کاپیتان تیم، هدایت بازی را در دست داشتیم و من با صمیم قلب به توتی تبریک می گویم.

وی افزود: همه به ما احترام می گذاشتند و ما در تیم ملی ایتالیا روزهایی خوبی داشتیم.

دل‌پیرور در 705 بازی که با پیراهن یووه انجام داده توانسته 290 گل را برای بانوی پیر به ثمر برساند و به همراه یوونتوس 8 بار قهرمان سری آ ایتالیا و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

توتی در 745 بازی که تا کنون با پیراهن گرگ‌ها انجام داد توانسته 300 گل را به ثمر برساند، وی به همراه تیم رم یک بار قهرمان سری آ و 2 بار قهرمان جام حذفی شده است و البته به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان شده است.