به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مراسم معارفه اسپانسر تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امروز برگزار شد.

در این نشست که در محل بیمه البرز برگزار شد؛ تاجدار مدیرعامل این شرکت و سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز و ملی‌پوشان کشورمان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست سعادتمند با اشاره به جایگاه تنیس روی میز در دنیا عنوان کرد: این رشته با 220 عضو عنوان بزرگ‌ترین فدراسیون جهانی است و همه می‌دانند که چه رشته مفرح و خانوادگی است.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: با تلاش و انگیزه‌ای که بچه‌ها و کادر فنی دارند مطمئنم که در آسیا نتیجه خوبی را کسب می‌کنیم. متأسفانه ما به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم برای بانوان یکی دو مسابقه فراهم کنیم که برای رقابت‌های جهانی این کار را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: تا فروردین ماه سال آینده که مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز می‌شود 40رقابت برون مرزی داریم و جام فجر جوانان و بزرگسالان نیز به آن اضافه می‌شود تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم.

*تاجدار: امیدوارم بیشتر در خدمت ورزش کشور باشیم

تاجدار مدیرعامل بیمه البرز در این نشست عنوان کرد:‌ نه جایگاه شما ملی‌پوشان تنیس روی میز اینجاست و نه جایگاه ما به عنوان یک شرکت بیمه، متأسفانه کارکردهای اقتصادی مشکل دارند و ما به این وضعیت دچار شده‌ایم. بسیاری از حامیان ورزشی، مؤسسات اعتباری، بانک‌ها و بیمه‌ها هستند چون به نقدینگی بالایی دسترسی دارند. یک موضوعی که مهم است اینکه ما باید به دنبال باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها برویم نه آنها. این به عدم درک جایگاه ورزش در کشور باز می‌گردد. ما می‌خواهیم وظیفه‌مان در قبال ورزش انجام دهیم، جایگاه خوبی در بین شرکت‌های بیمه داریم و امیدواریم با همکاری دولتمردان بتوانیم بیشتر در خدمت ورزش کشور باشیم.

به گزارش فارس در ادامه این نشست سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بانوان عنوان کرد: از حمایت‌های فدراسیون و اسپانسر تیم ملی تشکر می‌کنم که این شرایط را فراهم کرد تا ما بتوانیم با دغدغه کمتری به تمرین‌ها و مسابقات خود بپردازیم. امیدوارم در این میان به بخش بانوان توجه بیشتری شود.

*نوروزی: امیدوارم با کسب نتایج خوب پاسخ حمایت‌ها را بدهیم

افشین نوروزی در این نشست عنوان کرد: تنیس روی میز رشته‌ای است که برای موفقیت به مسابقات خارجی زیادی نیاز دارد و این مستلزم صرف هزینه‌های هنگفتی است که فدراسیون باید متحمل شود.سعادتمند سرپرست فرداسیون زحمات بسیار زیادی در این مدت کشیده که باید از او تشکر کنیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد:‌ تدارک خوبی برای این رقابت‌ها دیده‌ایم. دو مسابقه خوب در اتریش و بلژیک برگزار کردیم و آخرین اردویمان هم در کیش با شرایط خوبی برگزار شد. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج قابل قبول پاسخ حمایت‌ها را بدهیم.

در این جلسه که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد در پایان تفاهم‌نامه‌ای بین بیمه البرز و فدراسیون تنیس روی میز منعقد شد و قرار است این شرکت یک سال در مسابقات داخلی و خارجی حامی تیم ملی تنیس روی میز ایران باشد.

همچنین در این نشست مسئولان بیمه البرز اعلام کردند مبلغ 50 میلیون تومان ملی‌پوشان را بیمه حوادث خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی آسیا از چهارم مهرماه در شهر پاتایای تایلند آغاز می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و میعاد لطفی در بخش مردان و رضا شهسواری، مریم صامت، محجوبه عمرانی، صبا صفری، فاطمه جمالی‌فر ملی‌پوشان تیم بانوان ایران در این رقابت‌ها خواهند بود. هدایت مردان را کاظم مستحقی‌راد و تیم بانوان را سیما لیموچی برعهده دارد.