~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر دیدار معوقه دو تیم استقلال تهران و نفت تهران از هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه و در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی به نمایندگی از کادرفنی در محل برگزاری این بازی حضور یافت. ضمن اینکه فریدون زندی بازیکن پیشین استقلال و علی نظری جویباری یکی از مدیران این باشگاه هم در جایگاه ویژه حضور داشتند. امیر غفارمنش و علی صالحی دو هنرمند کشورمان هم در ورزشگاه آزادی حضور یافته و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*هنگامی که مربیان دو تیم وارد زمین شدند، علیرضا منصوریان بیشتر از سرمربی استقلال مورد تشویق قرار گرفت و این مساله نشان داد محبوبیت این مربی بیشتر از مظلومی است.

* قبل از شروع بازی خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده  و مهدی رحمتی بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفتند.

* یکی از نکات جالب نیمکت استقلال نبودن حسین تراب‌پور مربی دروازه‌بان‌های استقلال روی نیمکت و حضور فرزاد مجیدی آنالیزور این تیم روی نیمکت بود.

* هواداران استقلال از قرار نگرفتن آرش برهانی در لیست ۱۸ نفره استقلال تعجب کردند و به خاطر این مساله به سرمربی تیم خود اعتراض کردند.

* انتظار می‌رفت با توجه تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای در دیدار استقلال و نفت هواداران بیشتری به ورزشگاه بیاید که چنین اتفاقی نیفتاد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی طی برنامه‌هایی خاص، سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) را به تماشاگران تسلیت گفتند.

* هنگامی که دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند، هواداران استقلال علیه پیام صادقیان و سیدجلال حسینی شعار دادند.

* پروپیچ مهاجم کروات استقلال از اینکه در ترکیب اصلی قرار نداشت، از این موضوع به شدت ناراحت بود و ناراحتی خود را با چند تن از بازیکنان استقلال در میان گذاشته بود.

* هنگامی که علیرضا منصوریان از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت با نشان دادن عدد ۴ به آنها باعث شد تا هواداران او را بیشتر تشویق کنند.

* وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری و امین حاج محمدی به سمت نیمکت نفت رفته و با منصوریان و خرمگاه روبوسی کردند.