~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا محمدرضا عباسی مالک تیم فوتبال سیاه جامگان درباره شکست تیمش در داربی مشهد، اظهار کرد: بازی همیشگی‌مان را ارائه ندادیم و در عین حال که بد بودیم توانستیم تعداد زیادی موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. در این بازی تیم ما را از نظر روحی و روانی کشتند. چند ساعت قبل از بازی به ما اطلاع می‌دهند که داور به این بازی نمی‌رسد. از طرفی فردی به نام محمدزاده که از عوامل تیم پدیده بود تا وسط زمین داور چهارم را که قرار شده بازی را قضاوت کند، همراهی می‌کند!

وی ادامه داد: این فرد بعد از بازی هم در مقابل رختکن تیم ما بشکن می‌زد و خوشحالی می‌کرد. وقتی به رییس هیات فوتبال می‌گویم او چه وظیفه‌ای دارد که با داورها شام می‌خورد و با آنها صحبت می‌کند، او می‌گوید از عوامل تیم پدیده است. باید مشخص شود که او چطور توانسته تا وسط زمین برود در حالیکه هیچ سمتی در فدراسیون فوتبال ندارد.

مدیرعامل و مالک سیاه جامگان با بیان اینکه در فوتبال نفاق وجود دارد، افزود: وقتی در کنار یکدیگر هستیم از همدیگر تعریف و تمجید می‌کنیم اما از پشت به یکدیگر خنجر می‌زنیم. واقعا در فوتبال مشهد دوستی وجود ندارد. مسئولان پدیده برای هر بازی تعداد زیادی پلاکارد در شهر نصب و چند دستگاه اتوبوس برای رساندن تماشاگران به ورزشگاه تهیه کردند اما از قبل از بازی با سیاه جامگان جنگ روانی را آغاز کرده بودند.

عباسی درباره نرسیدن بخشی‌زاده داور اول این بازی به مشهد و انتخاب داور چهارم برای قضاوت این دیدار در حالیکه گفته می‌شد محسن قهرمانی و محسن ترکی قرار است داربی مشهد را قضاوت کنند، گفت: شک نکنید اگر ترکی این بازی را قضاوت می‌کرد هیچ شک و شبهه‌ای به وجود نمی‌آمد. او یک یک داور پاک و باتجربه است. حتی اگر قهرمانی هم این بازی را سوت می‌زد چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد اما داور چهارم را انتخاب کردند که با فردی معلوم‌الحال ارتباط داشت.

وی اتفاقات این بازی را موجب به هم خوردن حالش دانست و گفت: بعد از اینکه دیدم این فرد در مقابل رختکن ما خوشحالی می‌کند بر سر رییس هیات فوتبال هم داد زدم و انصافا او چیزی به من نگفت. بازیکنان ما جوان هستند و شاید نتوانند خودشان را کنترل کنند. در ابتدای بازی به ما گفته بودند که رمضانی می‌تواند از کنار زمین تیم را هدایت کند اما بعد از آغاز بازی گفتند او اجازه این کار را ندارد. اعتراض‌مان را به کمیته داوران ارسال کرده‌ایم و از دبیرکل فدراسیون و رییس کمیته داوران می‌خواهم به این اعتراض رسیدگی کنند.