به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در  مرحله دوم رقابتهای جام جهانی ژاپن از ساعت ۱۰:۴۰ امروز چهارشنبه در شهر اوزاکا به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ست دوم این بازی را نیز تیم ایتالیا ۲۵ بر ۲۳ برنده شد تا در مجموع ۲ بر صفر پیش بیفتد.

ست دوم را ایران با دو تغییر شروع کرد. مهدوی جایگزین معروف شد و قائمی هم به عنوان دریافت کننده به جای میرزاجانپور در ارنج قرار گرفت. تیم ایران در این ست اجازه نداد ایتالیا شکاف ست اول را ایجاد کند و علاوه بر دریافت‌های اول بهتر، از آغاز این ست شروع به امتیازگیری کرد. وقت نخست استراحت فنی ست دوم برتری ۸ بر ۷ ایتالیا را در پی داشت و این در حالی بود که ایران ۷ بر ۵ از حریف خود پیش بود.

ایتالیا که ۷ بر ۵ از ایران عقب بود در ادامه از اشتباهات متوالی بازیکنان کشورمان بهره جست و با امتیازاتی که از توپ‌های برگشتی کسب کرد ۱۰ بر ۵ پیش افتاد اما بعد از تایم اوت کواچ بازیکنان به خود آمدند و در امتیاز ۱۳ به این تیم رسیدند تا این بار سرمربی ایتالیا تایم اوت را تقاضا کند. تیم ایران وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۵ پیش افتاد.

بعد از بازگشت دو تیم به میدان ایران شرایط بهتری داشت و ۲۱ بر ۱۹ نیز پیش افتاد که ایتالیا دو امتیاز گرفت و به ایران رسید. در حالی که دو تیم در امتیاز ۲۳ برابر بودند سرویس به سمت ایتالیا برگشت و غفور اسپک خود را به خارج زمین زد تا ایتالیا ۲۵ بر ۲۳ ست دوم را برنده شود و ۲ بر صفر پیش بیفتد.