~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمد خاکپور سرمربی تیم امید کشورمان در مورد حضورش در ورزشگاه شهر قدس برای تماشای دیدار تیم‌های راه‌آهن و ملوان گفت: سه چهار بازیکن در هر دو تیم عضو تیم امید هستند و این طبیعی است که هر مربی بخواهد عملکرد بازیکنان را ببینند. من هم به استادیوم آمدم تا عملکرد بازیکنانم را ببینم.

وی در مورد وضعیت مصدومیت وحید حیدریه و اظهارات برانکو خاطرنشان کرد: قطعا خود وحید حیدریه بهتر می‌تواند در این باره صحبت کند اما در اردوی هلند ما در جهت روند بهبود این بازیکن کار کردیم و این اردوی هلند به ترمیم مصدومیت حیدریه  کمک کرد.

خاکپور خاطرنشان کرد: البته مصدومیت این بازیکن از قبل بوده و او حتی در اردوی هلند تمرین هم نکرد و فقط به فیزیوتراپی، وزنه زدن و استخر پرداخت. او حتی در این اردو کفش فوتبالی هم به پا نکرد.

سرمربی تیم امید کشورمان در مورد اولویت‌بندی و اهمیت تیم‌های ملی و اینکه حالا نوبت کمک به تیم امی است خاطرنشان کرد: به نظرم وقتی بحث ملی به میان می‌آید دیگر چیزی نوبتی نیست. تیم‌های نوجوانان، جوانان،‌امید و بزرگسالان همه برای سرفرازی مملکت زحمت می‌کشند و این طور نیست که امروز نوبت یک تیم باشد و فردا نوبت یک تیم دیگر. باید همه ارکان فوتبال دست به دست هم دهند تا فوتبال پیشرفت کند و این مسئله مختص به تیم امید و یا تیم بزرگسالان نیست. فکر می‌کنم منظور حبیب کاشانی از صحبت‌هایی که کرده این باشد که چون بازی‌های رسمی ما نزدیک تر است اولویت با تیم امید است.

وی درباره آخرین وضعیت بازیکنان سرباز امید تصریح کرد: سعی ما بر این است که از بهترین ها استفاده کنیم حالا این بهترین‌ها می تواند سرباز باشد،‌دانشجو باشد و یا یک بازیکن عادی اما برای ما مهم شایستگی است. در این زمینه جا دارد از نیروهای انتظامی تشکر کنم که در همه اردوها به ما کمک کردند تا همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و فکر می‌کنم این کمک در آینده هم ادامه داشته باشد.

خاکپور درباره همگروهی ایران با تیم‌های چین‌،سوریه و قطر و اینکه با صعود احتمالی به مرحله بعد و احتمال روبرو شدن با تیم‌های عربستان یا ژاپن گفت: 16 تیم هستند که هدف همه آن‌ها صعود به المپیک است و برای ما فرق ندارد که در گروه خودمان یا در مرحله بعد با چه تیمی بازی داریم. تمرکز ما روی کار خودمان است. ضمن اینکه با همه توان باید حریفان را آنالیز کنیم. البته اولویت تیم خودمان است.