به گزارش پارس به نقل از روزنامه ایران ورزشی، مدیربرنامه‌های عیسی اندوی مدعی است که بازیکنش با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و این باشگاه به دلیل فسخ نکردن قرارداد با این دروازه‌بان مرتکب تخلفی بزرگ شده است. به گفته مدیربرنامه‌های اندوی، باشگاه تراکتورسازی طبق قوانین بایستی پیش از آنکه قرارداد جدیدی با بازیکنان خارجی منعقد می‌کرد، ابتدا قرارداد این دروازه‌بان را فسخ و بعد بازیکنان جدید را به خدمت می‌گرفت اما چنین اقدامی انجام نشده است. اگر ادعای مدیربرنامه‌های اندوی صحت داشته باشد و باشگاه تراکتورسازی پیش از جذب چهار بازیکن خارجی به نام‌های سانتوز، سزار، حمزه یونس و رامسی قراردادی که با اندوی داشته را فسخ نکرده باشد آنگاه ممکن است با دردسر بزرگی مواجه شود. 

در قوانین نقل و انتقالات به این مهم اشاره شده که اگر باشگاهی می‌خواهد چهار بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد ابتدا باید لیستش را از وجود بازیکنان خارجی سابق که مورد نیاز نیستند، خالی کند و بعد اقدام‌هایی در راستای جذب بازیکنان جدید انجام دهد اما ظاهرا باشگاه تراکتورسازی در این باره کوتاهی کرده است. البته مسوولان باشگاه تراکتورسازی می‌توانند مستندات خود را در این باره ارائه کنند و ابهام‌هایی که وجود دارد را از میان ببرند. 

اگر اشتباه تراکتوری‌ها ثابت شود ممکن است این موضوع نیز به مساله‌ای پیچیده در فوتبال ایران بدل شود و حتی امتیازهایی که تراکتوری‌ها به زحمت جمع کرده‌اند تحت‌الشعاع این مساله قرار بگیرد. نظیر این اشتباه‌ها در فوتبال ایران کم نداشته‌ایم. همین حالا هنوز هیچ‌کس به درستی نمی‌داند چرا باشگاه استقلال از پروپژیچ استفاده می‌کند یا به چه دلایلی در فصول قبل بازیکنانی همچون خلعتبری درحالی که بازه نقل و انتقالات به پایان رسیده بود قرارداد‌هایی منعقد کردند.