به گزارش پارس به نقل از ایسنامنوچهر نیکفر درباره انتخاب اصغر باقریان به عنوان مدیر‌عامل، اظها‌ر کرد: وی سابقه ورزشی خوبی دارد و معاون خلیلیان بوده است. طبق جمع بندی‌ها تصمیم گرفتیم او را به عنوان مدیر‌عامل انتخاب کنیم. خلیلیان دیگر تمایلی نداشت که با سپاهان ادامه دهد و اختلاف نظر‌هایی میان او و هیات مدیره نیز به وجود آمده بود.

وی در پاسخ به این سوال که اختلاف نظر خلیلیان و آنها در چه زمینه‌ای بوده است؟ گفت: درباره نحوه اداره باشگاه در موارد مالی اختلاف نظرهای وجود داشت که نمی‌خواهیم بیش از این رسانه‌ای شود. هیچ گونه دلخوری میان طرفین به وجود نیامد و فقط به خاطر اختلاف نظرها بود. به خاطر شرایط سختی که وجود داشت او از مدیر عاملی باشگاه کناره‌گیری کرد.

رییس هیات مدیره سپاهان افزود: برنامه‌ای که از باقریان گرفته‌ایم هفت ساله است و به دنبال اجرای آنها هستیم. مدیرعاملی باقریان خارج از سیستم نبود.

نیکفر در پاسخ به این پرسش که در این سال‌ها ثبات مدیران عامل سپاهان تا حدودی کاهش یافته، تصریح کرد: ثبات به افراد و به سیستم و ساختار باشگاه و استراتژی بستگی دارد. با حضور باقریان هم برنامه‌های گذشته را پیش می بریم و او فقط مسائل اجرایی باشگاه را دنبال می‌کند. ما هم در کارهای اجرایی دخالتی نمی‌کنیم تا او آزادانه بتواند کارهایش را انجام دهد.

رییس هیات مدیره سپاهان با بیان این که بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کرده‌اند، گفت: به دلیل کمبود نقدینگی در جامعه نتوانستیم به طور کامل مطالبات فصل گذشته را پرداخت کنیم اما از 30 درصدی باقی‌ مانده مقداری را پرداخت کرده‌ایم. آن مقدار دیگر را هم به زودی به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد.

وی در پایان اظها‌ر کرد: جا دارد از زحمات خلیلیان تشکر کنم. او در این سال‌ها زحمات زیادی برای سپاهان کشید و نمی‌توانیم آنها را کتمان کنیم.