به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانرحیم ایرانیان اظهار کرد: ممنوع الخروجی برخی بازیکنان و مسائل مالیاتی دلیل این تصمیم است و شایعات مربوط به برآورده نشدن منابع مالی برای برپایی  این اردو را کذب می‌دانم. 

 

وی افزود: وقتی با این مشکل روبرو شدیم با توجه به فرصت کم باقی مانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر با هم فکری مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار شد در زمین اختصاصی نفت تمریناتمان را ادامه داده و آماده مسابقات شویم. 

 

ایرانیان در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم فوتبال نفت تهران گفت: پس از پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال جوانان یکشنبه هفته آینده به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رویم، همچنین پیش از شروع فصل 2 بازی دوستانه با تیم‌هایی از لیگ برتر انجام خواهیم داد. 

 

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در ارتباط با توجه رسانه‌ها به تمرینات این تیم پس از حضور سیدجلال حسینی، عنوان کرد: تیم نفت با درخشش چند ساله خود مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و این موضوع را نمی‌توان به حضور چند بازیکن مطرح در تمرینات محدود کرد البته حسینی بازیکن قابلی است و یقین دارم در این فصل به ما کمک زیادی خواهد کرد. 

 

وی در ادامه افزود: البته شاید نبود بازی‌های تدارکاتی بین المللی در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به ضرر نفت تهران تمام شد چرا که الاهلی امارات حریف ما در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات اکنون در اسپانیا اردو زده و قرار است در این کشور با چند تیم مطرح بازی دوستانه برگزار کند آنها بسیار حرفه‌ای‌اند و مطمئا جدال سختی را مقابل این حریف در پیش داریم.