به گزارش پارس به نقل از کاپبهرام افشارزاده در رابطه با حضورش در اردوی کردان اظهار داشت: چند روزی بود که می خواستم به اردوی استقلال بروم اما به دلیل مشغله های کاری این اتفاق رخ نداد. دیروز هم در تمرین تیم حاضر شدم و خوشحالم مشاهده کردم بازیکنان با انگیزه بالا در کنار کادرفنی قدرتمند به کار خود ادامه می دهند.

وی درباره اینکه در این بازدید بازیکنان استقلال درخواست پرداخت مطالبات خود را داشتند، عنوان کرد: قطعا این درخواست بازیکنان به حق است چون آنها پولشان را می خواهند. من دیروز با آنها صحبت کردم و قول دادم که تا هفته آینده بخشی از این مطالبات به آنها پرداخت شود. به هر حال در اوایل فصل هستیم و کمی کار سخت است اما سعی می کنیم کمبودی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اسپانسر این باشگاه خاطرنشان کرد: سبک دست مثل فصل گذشته حامی باشگاه است و به ما کمک می کند. او به ما قول داده که هرگونه حمایتی که از دستش برمی آید را چه پیش از فصل و چه در طول فصل از تیم انجام دهد. به هر حال بعد از جمع بندی که با هیات مدیره داشتیم، تصمیم بر این شد که سبک دست به عنوان عضو پنجم هیات مدیره حامی مالی باشگاه هم باشد و از این پس تمام پرداختی ها را او انجام می دهد.

افشارزاده در خصوص پیش بینی اش از نتایج استقلال در لیگ پانزدهم گفت: دیروز به تمرین رفتم، دیدم همه چیز خوب است و جو دوستانه ای در تیم حاکم شده است.خدا را شکر می کنم که در زمان کمی که داشتیم، توانستیم کادرفنی و بازیکنان خوبی را در اختیار بگیریم. امیدوارم از همان هفته اول استقلال به فکر پیروزی باشد چون هواداران انتظار بالایی دارند. 

وی در پایان درباره نقل و انتقالات استقلال اذعان داشت: از همین جا از نظری و امیری هم تشکر می کنم که نقل و انتقالات را به خوبی دنبال می کنند. من خیلی وارد بحث نقل و انتقالات نشدم چون سرمربی به همراه این 2 عضو کمیته ای که تشکیل دادیم، پیگیر کارها هستند. بیشتر تیم بسته شده و شاید یکی، 2 جای خالی وجود داشته باشد.