به گزارش پارس به نقل از ورزش سهمحمد نوازی که به تازگی به کادرفنی استقلال اضافه شده است در این باره به "ورزش سه" می‌ گوید: خوشحالم که به استقلال برگشته ام 10 سال در این تیم فوتبال بازی کرده ام و حالا بسیار خوشحالم که دوباره به خانه خودم برگشته ام. از اینکه قرار است در طول فصل هواداران پرشور استقلال را ببینم، هیجان زده هستم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد وضعیت استقلال هم می‌ گوید: خدا را شکر وضعیت استقلال خیلی از قبل بهتر شده است، بازیکنان کم کم دارند به تمرینات اضافه می‌ شوند و تیم ما نسبت به گذشته کامل تر است، داریم تلاشم می‌ کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مربی جدید استقلال در مورد بازی دوستانه امروز تیمش با بهمن هم گفت: ما امروز با بهمن تمرین داریم اما راستش را بخواهید من دقیقا نمی‌ دانم این تیم در کدام تیم بازی می‌ کند. یادم هست که یک زمان تیم بهمنی وجود داشت که کلی ستاره و اسطوره در آن بودند اما تا جایی که من می‌ دانم آن تیم منحل شده است. با این حال این بازی به ما کمک می‌ کند که بدن بازیکنان در جریان بازی قرار بگیرد.

مربی جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد روزی سرمربی استقلال شود هم گفت: به هرحال هر کسی دوست دارد پیشرفت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. خدا را شکر که به کادرفنی استقلال اضافه شده ام و امیدوارم در اینجا آنقدر خوب باشم که بتوانم روزی در تیم محبوبم سرمربیگری کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نتایج استقلال نسبت به 2 سال گذشته بهتر می‌ شود یا نه هم گفت: این سوال حاشیه ای است و من دوست ندارم به آن پاسخ بدهم ولی می‌ گویم که ما نفرات جدیدی جذب کرده ایم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران استقلال از ما راضی باشند.