به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود داستان واگذاري ملوان هم براي انزلي‌چي‌ها و حتي اهالي فوتبال عجيب و غريب شده و همه را به ياد سريال‌هاي نود شبي مي‌اندازد. اگر واقعاً ملوان در اين چهارده دوره ليگ برتر درست و حسابي مديريت مي‌شد و بحث سياسي و ساير مسائل غير فوتبالي در تيم حاکم نمي‌شد شايد انزلي‌چي‌ها نيز حداقل يک بار سهميه آسيا را تجربه مي‌کردند. وقتي به آمار سيزده دوره حضور ملوان در مسابقات ليگ برتر توجه مي‌کنيم تنها عنوان قابل توجه آنها مقام هفتمي بوده که هواداران از اين رتبه نه چندان خوب خوشحال شدند. لازم است بدانيد به اين دليل سيزده دوره اعلام کرديم که قوي سپيد يک فصل را در دسته اول حضور داشت. به هر حال در چند سال اخير چندين مالک رفت و آمد داشته‌اند و به زودي هم از مالک ديگري رونمايي خواهد شد. در اين رابطه گفت‌وگوي نود را با پدر معنوي باشگاه ملوان بهمن صالح‌نيا بخوانيد کسي که باشگاه ملوان را تاسيس کرده است ولي دل پري از اتفاقات دارد.

90: آقاي صالح‌نيا اميدي هست که ملوان به زودي صاحب پيدا کند؟
به هر حال همه نگران وضعيت ملوان هستند و بلاتکليفي دغدغه اصلي مسئولين شهر است. پس از اينکه 70 درصد امتياز باشگاه به مسئولين شهر «هبه» شد حال اگر اتفاق خاصي رخ ندهد احتمالاً امروز يا فردا تکليف مالکيت مشخص خواهد شد. 
90: يعني تا شنبه هفته آينده هواداران مالک جديد را مي‌شناسند و تمرينات با تمام نفرات آغاز مي‌شود؟
(مي‌خندد) من هم اميدوارم آقايان هرچه زودتر مالک جديد را انتخاب کنند و تمرينات آغاز شود. 
90: قبول داريد بحث خريد و فروش باشگاه يک مقدار غير فوتبالي شده تا تصميم‌گيري سخت شود؟
من فعلاً منتظر هستم تا آقايان سياسي کارشان را انجام دهند تا ببينيم امتياز به سمت چه کسي مي‌رود. قطعاً من حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم و به مردم عزيز گيلان خواهم گفت چه اتفاقاتي در تيم افتاده و... براي شما هم خوراک خوبي دارم!
90: اين خوراک را داغ داغ بدهيد.
عرض کردم در آينده‌اي نزديک هرچه که مصلحت هست و به تيم هم کمک خواهد کرد به همگان خواهم گفت. خواهم گفت نقشه و اهداف آقايان چه بوه است.
90: يعني تيم خريدار واقعي دارد يا اين اعلام نام خريداران يک نوع بازي است؟
من نمي‌خواهم بيش از اين حرف بزنم اما شما اصرار داريد که هنوز اتفاقي رخ نداده در خصوصش اظهار نظر کنم. به هر حال با جلساتي که در اين چند روز صورت گرفته و امروز و فردا هم ادامه خواهد داشت همه چيز را مشخص مي‌کند. 
90: يعني پدر معنوي فوتبال انزلي و بنيانگذار ملوان نمي‌تواند حرف‌هايش را براي اهالي فوتبال بزند. شما خيلي وقت است که سکوت کرده‌ايد؟
قطعاً حرف‌هايم را خواهم زد اما بايد تکليف تيم مشخص شود تا حرف بزنم تا در جريان همه چيز قرار بگيريد.
90: راستي اصلاً از شما مشورت گرفته شده و اين خريداران را تاييد کرده‌ايد؟
من نقشه‌هاي آقايان را نمي‌دانم ولي شنيدم بعضي‌ها به خريداران گفته‌اند چرا. با «فتنه‌گر» براي خريد آمده‌ايد! فعلاً من «فتنه‌گر» هستم و آقايان دلسوز!
90: پس کاملاً رفيق بازي شده و هر کسي قدرت داشته باشد صاحب ملوان مي‌شود؟
به احترام شما آخرين جواب را دادم و اجازه بدهيد تکليف ملوان مشخص شود و بعد صحبت کنيم.
90: شما در دوره سيروس محجوب سمتي در ملوان داشتيد؟ 
از روزي که او به ملوان آمد من هيچ سمتي در تيم نداشتم.
90: قبول داريد از روزي که ملوان به بخش خصوصي واگذار شد به اين روز افتاد و هر سال به دست يکي مي‌افتد. چه تضميني وجود دارد خريدار جديد هم چند ماهي مالک باشد و باشگاه را تحويل دهد؟
به هر حال اين اتفاق افتاده و نمي‌شود کاري کرد.
90: سئوال آخر را هم در مورد نصرت ايراندوست مي‌پرسيم. فکر مي‌کنيد آمدن ايراندوست به عنوان سرمربي در آن شرايط خوب بود و آيا برخورد خوبي با پيشکسوت ملوان شد؟
آقاي ايراندوست از دهه 50 با ملوان بوده و در مورد او نيز حتماً صحبت خواهم کرد.