به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود اولي از استقلالي‌ها حمايت مي‌کرد و به هواداران تيم علاقه داشت که با چند ميليارد پول هم مديرعامل و هم دو عضو هيات مديره را خودش بر صندلي تصميم‌گيري بشاند و در يک کلام همه کاره تيم باشد. ديگري هم در شرايطي که وزارت ورزش براي سه فصل همکاري با استقلال نود ميليارد تومان طلب کرده بود اعلام کرد براي يک فصل همکاري با آبي‌پوشان حاضر است 93 ميليارد تومان بپردازد تا بقيه متوجه شوند اين پيشنهاد چقدر از سر مطالعه و حساب شده است و چقدر اين قابليت را دارد که رنگ واقعيت به خود بگيرد!

سهامدار عمده يکي از بانک‌ها هم از حضور در اين عرصه انصراف داد و پس از اين که نتوانست در چهارچوب يک توافق سه جانبه با فتح‌اله‌زاده و خانواده حجازي حمايت مالي از آبي‌پوشان را در اختيار بگيرد حالا از دلسردي نسبت به فضاي فوتبال کشور صحبت مي‌کند و به صراحت اعلام کرد ديگر در قالب هيچ همکاري يا کنسرسيوم مشترک و حتي انفرادي براي همکاري با استقلال پيشنهاد نخواهد داد.
سبک‌دست وارد بازي وزارت نمي‌شود
ديروز از زبان يک منبع آگاه شنيديم شاهرخ سبک‌دست پس از اعلام رسمي افشارزاده براي انجام مزايده جهت تعيين اسپانسر استقلال موضوع را با معاونت حقوقي شرکت پتروشيمي صنايع نوين مطرح کرد و به توصيه وکلاي اين شرکت تصميم گرفته در مزايده تعيين اسپانسر استقلال شرکت نکند.
دليل اين تصميم هم عقد قرارداد سه ساله در آستانه شروع سال جديد است و وکلاي شرکت پتروشيمي صنايع نوين پس از بررسي مسائل قانوني اين مزايده به سبک‌دست اعلام کرده‌اند اگر در اين مزايده شرکت کنيد يعني پذيرفته‌ايد اين مزايده مورد تاييد شما قرار دارد پس عقد قرارداد سه ساله شما با باشگاه استقلال در اسفندماه سال گذشته کن لم يکن تلقي خواهد شد لذا از لحاظ قانوني بهتر است در اين مزايده شرکت نکنيد. شما پيشنهاد همکاري را داده‌ايد و اين پيشنهاد هم چند ماه پيش مورد قبول واقع شده است حالا اگر مسئولان باشگاه تمايل داشتند اين همکاري تداوم يابد که هيچ، اگر هم استقلال قصد همکاري ندارد شما مي‌توانيد با دلايل محکم به دادگاه برويد و با اشاره به قراردادي که چند ماه پيش نوشته‌ايد هم هشت ميليارد اضافه بر قرارداد را که فصل قبل هزينه کرده‌ايد مطالبه کنيد و هم به خاطر فسخ يک جانبه قرارداد ادعاي ضرر و زيان مالي داشته باشيد.
با اين حساب مزايده امروز براي تعيين اسپانسر استقلال که تا اينجاي کار هيچ خواهان جدي ندارد و به نظر مي‌رسد داستان خصوصي‌سازي در مورد استقلال يک بار ديگر و در قالب تعيين اسپانسر آبي‌پوشان در حال تکرار است.