به گزارش پارس به نقل از تسنیم افشین پیروانی با اعلام اینکه مشکل سردار آزمون برای خروج از کشور حل شده است، گفت: فشنگ نیست که سید جلال حسینی با این همه سابقه بازی، نتواند مُهر خروج از کشور بگیرد. از روزی که حسینی به تمرینات آمد، به او اجازه دادیم که دنبال کارش باشد ولی نتوانست این مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه حسینی به دلیل مشکل مالیاتی نتوانسته مشکل ممنوع‌الخروج بودنش را حل کند، عنوان کرد: مشکل مالیاتی حسینی از سالیان سال و از دوران حضورش در سایپا و پرسپولیس بوده و باشگاه‌ها موظف به پرداخت مالیات او بودند.
پیروانی با اشاره به اعزام تیم ملی به ازبکستان عنوان کرد: ساعت 11 صبح امروز از طریق فرودگاه مهرآباد و «ان‌شاء‌الله» با پرواز چارتر راهی ازبکستان خواهیم شد. از این بابت «ان‌شاء‌الله» می‌گویم که امیدوارم خبری نشنویم که تن‌مان بلرزد و منتظر خبرهای خوب هستیم!
مدیر ورزشی تیم ملی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه 21 خرداد بازی دوستانه‌ای با ازبکستان در تاشکند برگزار می‌کنیم و 2 روز بعد راهی ترکمنستان می‌شویم. متاسفانه بازی را در 500 کیلومتری عشق‌آباد در داش‌آغوز گذاشته‌اند. امیدوارم بازی نخست‌مان (26 خرداد) را با برتری پشت سر بگذاریم تا راه سختی که برای رفتن به جام جهانی در پیش داریم، هموار کنیم.
وی در خصوص وضعیت ملی‌پوشان گفت: خدا را شکر همه بازیکنان خوب هستند و ان‌شاء‌الله می‌رویم تا بازی خوبی انجام دهیم.