به گزارش پارس به نقل از کاپ سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که نصرالله سجادی روی کار آمده است.

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فعلا هیچ خبری در پرسپولیس نیست؛ فقط منتظریم به تیم پول تزریق شود تا دوباره سرپا شویم و فعالیت های خود را آغاز کنیم. 

وی درباره ماجرای قرارداد فرشاد احمدزاده با پرسپولیس تاکید کرد: خوشحال می شوم که احمدزاده به پرسپولیس برگردم. او بازیکن پرسپولیس است و اگر مشکل خدمت سربازی اش نبود، اصلا از پرسپولیس جدا نمی شد. با این وجود باید شرایط احمدزاده را برای برانکو توضیح دهیم تا او بداند چرا این بازیکن جدا شده است و بعد او نظر بدهد که احمدزاده را می خواهد یا خیر.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به این مساله که گفته می شود برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش را به کریم باقری داده تا او برای جذب آنها اقدام کند، بیان داشت: اگر چنین چیزی بود، مطمئنا کریم باقری به من می گفت اما وقتی صحبتی نشده شک ندارم این موضوع صحت ندارد. لیست بازیکنان کماکان دست برانکو است و او نیز منتظر است باشگاه پولش را بدهد تا برگردد و فعالیت خودش را آغاز کند.

خوردبین درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: انشاءالله فردا خبرهای خوبی می شنوید. از سوی وزارت ورزش و هیات مدیره به ما گفته اند فردا به احتمال زیاد اسپانسر پرسپولیس مشخص می شود.

وی درباره اینکه برانکو خواسته بود کمپ آماده سازی در اروپا برای پرسپولیس تهیه شود، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. وقتی پولی نیست قطعا کمپی هم درکار نیست.

خوردبین در ادامه به موضوع عمل احمد نوراللهی با هزینه شخصی یکی از همبازیانش اشاره کرد و گفت: 20 روز پیش قرار بود باشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهد تا نوراللهی کتف خودش را عمل کند. حتی هزینه عمل نوراللهی که چیزی حدود 12 میلیون تومان می شد را هم باشگاه برنامه ریزی کرده بود اما اینکه در لحظه آخر من می شنوم این را پرداخت نکرده و بازیکن از جیبش داده، ضعف باشگاه است و اتفاق زشتی است که وجهه باشگاه را هم زیر سوال می برد. 

سرپرست پرسپولیس در واکنش به شایعه مدیرعاملی امیررضا خادم افزود: من در این باره چیزی نمی دانم و نصرالله سجادی می تواند توضیح دهد. البته خوشحالم که سجادی روی کار آمده چون او خودش فوتبالیست بوده و درد تیم ها و فوتبالیست ها را می داند.