به گزارش پارس به نقل از کاپمدیر تیم ملی گفت: هر کسی می خواهد درباره شرایط تیم ملی صحبت کند باید صحبتی کند که در شان تیم ملی ایران باشد.

افشین پیروانی پس از پایان تمرین تیم ملی در خصوص ناراحتی کی روش از مشکلات تیم ملی اظهار داشت: من همیشه می گویم کار بزرگی که پیش رو داریم نیاز به رفتارهای بزرگ هم دارد. نگاه کنید که اگر ما می خواهیم به جام جهانی برویم باید همه کمک کنند. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد باید من اول در جریان باشم اما هیچ چیزی به من گفته نشده است. ما الان مشکل زمین، سفر و اردو داریم. اگر قرار باشد این مشکلات همراه بازیکن باشد ما خودمان هم زمانی بازیکن بودیم و برایشان سخت می شود.
وی در خصوص لغو سفر تیم ملی به ترکیه عنوان کرد: بحثبرگزاری اردو در بشیکتاش و ترکیه بود. این سفر به دلیل مشکلات مالی لغو شده است. کمپ فنرباغچه بالای کوه بوده و به مسئولان تیم ما گفته بودند اگر بارندگی شود شما حق تمرین ندارید. نمی شود ما به خاطر بارندگی تمرین را تعطیل کنیم.
پیروانی افزود:مسیر این کمپ تمرینی 5 ساعت تا فرودگاه فاصله داشت و ما نمی توانستیم این مسیر را قبل از سفر به ازبکستان طی کنیم چون خستگی اش برای بازیکنان باقی می ماند. کمپ آنکارا هم به ما پیشنهاد شده بود اما شرایط خوبی نداشت. به نظرم هر کسی می خواهد درباره شرایط تیم ملی صحبت کند باید صحبتی کند که در شان تیم ملی ایران باشد.
 
مدیر تیم ملی در خصوص قول هایی که حسنی خو از طرف وزارت ورزش به کی روش داده تصریح کرد: حسنی خو نماینده وزارت ورزش در جلسه با کی روش بوده و قول هایی داده است. باید بدانند که مشکلات ما زمین، اردو و سایر مشکلات است. به نظر من باید یک تصمیم جدی گرفته شود چون چیزی که در این اردو می بینم اصلا در شان تیم ملی نیست. تقاضای من این است اگر قرار باشد این قهرمانان رها شوند، می شود مثل احسان حدادی که می بینیم دائما گلایه می کند. تیمی که قرار است دل میلیون ها ایرانی را شاد کند باید شرایط خیلی بهتری داشته باشد. از دوشنبه کمپ دوم ما شروع می شود و یکسیر از بازیکنان جدید به ما اضافه خواهند شد. این اردوی نهایی ما خواهد بود که پس از آن به ازبکستان سفر خواهیم کرد. امیدوارم حداقل شرایط آن اردو از اردوهای قبلی بهتر باشد و ما دیگر به فکر مشکلات خروج، زمین و... نباشیم.
وی در خصوص حضور مربیان ایرانی در تمرین تیم ملی طی روزهای گذشته بیان داشت: دوستان دیگر هم تماس گرفته و قول داده اند در تمرین تیم ملی حضور پیدا کنند. به نظرم باید رایزنی بین مربیان لیگ و تیم ملی صورت بگیرد. باید تعاملی بین کادر فنی تیم ملی و باشگاه ها به وجود بیاید. قبول کنید کی روش مربی بزرگ و کارنامه داری است. خیلی از مربیانی که در تمرین حاضر شده اند به من گفتند فکر نمی کردیم کی روش اینقدر برخورد گرمی داشته باشد اما مطمئن باشند همین طور است.
مدیر تیم ملی در خصوص اینکه نظر خود کی روش درباره حضور مربیان لیگ در تمرینات تیم ملی چیست تصریح کرد:حتی خود کی روش هم از این موضوع استقبال کرده و گفته جلسات خصوصی تر را هم برنامه ریزی کنید. کسانی که می خواهند به کشورهای دیگر بروند و تمرینات را تماشا کنند همین جا هم می توانند به آن نکات برسند. مهم این است که تعامل برقرار شود. 
پیروانی در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس و چند تیم دیگر چه زمانی اضافه می شوند توضیح داد: درباره بازیکنان پرسپولیس اگر نیاز باشد و کادر فنی صلاح بدانند از دور بعدی اردو این بازیکنان هم به تمرینات اضافه خواهند شد.