به گزارش پارس به نقل از فارس شب گذشته در جریان بازی خارج از خانه بارسا برابر اتلتیکومادرید، عاقبت کام «لوئیس انریکه» شیرین شد. وقتی دقیقه 65 لیونل مسی، تک گل بازی را به ثمر رساند، تیم تحت امر او در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2015-2014 لالیگا به مقام قهرمانی رسید.

مربی 45 ساله آبی و اناری‌پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: سعی کردیم تا جایی که توانش را داشتیم، بهترین عملکرد را ارائه کنیم. خوشحالم مقام قهرمانی لالیگا را کسب کردیم. اکنون 2 مقام قهرمانی دیگر از فصل جاری باقی‌مانده که باید بگیریم. ولی کسب مقام نخست لالیگا بسیار خوشحال‌کننده و افتخارآمیز است. این افتخارآفرینی در حالی بود که اتلتیکومادرید بازی عالی انجام داد و به همین دلیل خوشحالی ما،‌مضاعف است.

او ادامه داد: حالا می‌رویم که قهرمانی را جشن بگیریم. بعد چند روزی ریکاوری خواهیم داشت تا آماده کسب قهرمانی کوپا دل‌ری (جام حذفی اسپانیا) شویم. برای ما کسب این جام بسیار اهمیت دارد. در فینال هستیم و می‌خواهیم حتما به آن به برسیم.

انریکه همچنین اظهار داشت: نمی‌دانم با این قهرمانی عصر و دوره جدیدی آغاز شده یا نه. امیدوارم و خوشحال می‌شوم که چنین باشد. اکنون 2 بازی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز را پیش رو داریم. باید نشان دهیم بهترین تیم مقابل حریفان هستیم. 10 ماه قبل وقتی مسئولیت تیم را برعهده گرفتم، تلاش کردیم یکسری تغییرات ایجاد کنم. می‌دانستم برای نتیجه‌گیری از این تلاش و تغییرات، به زمان نیاز داریم. خوشحالم که اقدامات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم.

تیم تحت امر انریکه در کنار حضور در فینال جام حذفی اسپانیا،‌ در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس نیز حضور دارد که خواهان موفقیت در این دو دیدار افتخارآمیز است.