تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس در حالی از ساعت 16 برگزار شد که علی کریمی از ساعت 15 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حضور داشت و بازیکنان این تیم نیز با توجه به اینکه صبح تمرین داشتند در مجموعه مانده بودند.

* این تمرین شامل چهار دقیقه تمرینات هوازی و سرعتی و در ادامه مرور کارهای تکنیکی می‌شد.

* در ابتدای تمرین درخشان بازیکنان را جمع کرد و ضمن خوش‌آمدگویی به علی کریمی از او خواست دقایقی با بازیکنان صحبت کند. کریمی نیز چند دقیقه‌ای با سرخپوشان صحبت کرد.

* پیام صادقیان، امید عالیشاه و احمد نورالهی به همراه بازیکنانی که در اردوی تیم فوتبال امید ایران دارند، در این تمرین غایب بودند. محمد عباس‌زاده نیز به خاطر سرماخوردگی تمرین نکرد.

* 45 دقیقه اول تمرین به بدنسازی اختصاص داشت و پیش از آغاز این تمرینات مربی بدنساز پرسپولیس از علی کریمی پرسید آیا می‌تواند در این تمرین شرکت کند که او اعلام آمادگی کرد. نکته قابل توجه اینکه کریمی از ابتدای تمرین پابه‌پای سرخپوشان تمرین خود را انجام داد.

* بازیکنان در حین تمرینات بدنسازی مدام زیر لب غُرغُر می‌کردند و از مربی بدنسازی تیم درخواست داشتند از فشار تمرین کم کند.

* 20 دقیقه از تمرین گذشته بود که محمدرضا خانزاده با چهره‌ای بسیار خندان با تک تک بازیکنان دست داد و روبوسی کرد تا خود را برای سفر به استرالیا و پیوستن به اردوی تیم ملی آماده کند.

* بازیکنان بابت دعوت‌شدن او به تیم ملی به وی تبریک گفتند و از این خبر نیز بسیار متعجب شدم. ضمن اینکه چهره محمد نوری زمان خداحافظی خانزاده با بازیکنان در نوع خود دیدنی بود. 

* در بازی درون تیمی که در یک نیمه زمین برگزار شد علی کریمی یک گل زیبا به ثمر رساند که باعث شد بازیکنان او را تشویق کنند.

* حدود 40 هوادار در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر بودند و ترجیح دادند فقط تمرین را تماشا کرده و فرد خاصی را تشویق نکنند. البته آنها با حرکات تکنیکی علی کریمی به وجد می‌آمدند.

* بعد از تمرین حسین عبدی از تادو، بازیکن برزیلی خواست به همراه او تمرینات اختصاصی انجام دهد. اومانیا نیز برای تمرین در کنار تادو اعلام آمادگی کرد.

* جلسه بعدی تمرین پرسپولیس از ساعت 11 صبح فردا (پنجشنبه) در مجموعه درفشی‌فر برگزار می‌شود.