به گزارش پارس ، رسول خطیبی جوان ترین سرمربی لیگ برتر است و کسی که بهترین امتیازات را به دست آورده و تیمش را به صدرجدول رسانده است. او انتظار داشت بازیکنان زیادی از تراکتور به اردوی جدید تیم ملی دعوت شود اما شایعات تاکید می کند که از این تیم فقط احمد آل نعمه راهی تیم ملی شده است:  

*شما بالاخره متوجه شدید چند نفر از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده؟

نه واقعا. ما هم در جریان نیستیم که چه لیستی واقعیت دارد. به نظر من اگر از تراکتور فقط یک بازیکن دعوت شده باشد، رسانه ها باید از این ماجرا انتقاد کنند چون این که نمی شود یک تیم در یک سوم فصل عالی کار کند اما فقط یک سهمیه در تیم ملی داشته باشد. چنین اتفاقی، انگیزه بازیکنانم را نابود می کند. نمی دانم کروش می خواهد چه کار کند اما باید بداند تیم من، یک تیم کامل است.
*شما به لیست معترض هستید؟
البته نمی دانم آن چه می گویند با لیست نهایی کروش چقدر فاصله دارد ولی اگر از تیم ما بازیکنان کمی دعوت شده باشند، واقعا باید به ما حق بدهید که انتقاد کنیم. البته الان حرف می زنیم، فردا می گویند حق اعتراض نداشتید و جریمه مان می کنند ولی من فکر می کردم حداقل 5، 6 بازیکن از تراکتور دعوت شوند.
*البته 5، 6 بازیکن هم خیلی زیاد است!
نه، چرا زیاد؟ مگر بقیه چطور به تیم ملی دعوت می شوند؟ الان تراکتورسازی آماده ترین تیم لیگ برتر است، ما یک تیم درست و حسابی داریم ولی دیده نمی شویم و دلیل این امر را نمی دانم.
*شاید به این خاطر است که کسی نیست تا بازی های لیگ را ببیند؟
پس بقیه چطور دعوت شده اند؟ آنها را چه کسی دیده؟ من که فکر نمی کنم این طور باشد.
*در تیم شما، از چند بازیکن پاسپورت گرفتند تا به سفارت پرتغال جهت تهیه روادید بدهند؟
باور کنید اصلا نمی دانم. حتی این موضوع را از بازیکنان هم نپرسیدم. شاید این سری، بازیکنان کمی دعوت کند اما مطمئن باشید دفعه بعد، تراکتورسازی حداقل 5 بازیکن در لیست تیم ملی خواهد داشت.
*کروش یک عده از بازیکنان را مدام به تیم ملی دعوت می کند. به نظرت با این بازیکنان می تواند در جام ملت ها موفق باشد؟
من به لحاظ فنی که نمی توانم و نمی خواهم از کروش ایرادی بگیرم اما از نظر دیدگاه، معتقدم کروش می توانست بیش از اینها به تراکتور لطف داشته باشد. می توانست چند بازیکن دیگرمان را به لیستش اضافه کند و می توانست تراکتور را بهتر از اینها آنالیز کند.
*بازیکنان تان از داور بازی با سپاهان هم حسابی شاکی بودند. دلیل این قضیه چه بود؟
داور وسط عملکرد خوبی داشت اما در یک صحنه، دچار اشتباه تاثیرگذاری شد. تراکتورسازی در صدر جدول است و آنهایی که بازی های ما را سوت می زنند باید بیش از اینها دقت داشته باشند. هر اشتباهی می تواند سرنوشت مان را تغییر دهد.
*در مورد حضور هواداران چه نظری دارید؟
خدا را شکر که آنها آمدند و از ما استقبال کردند. هواداران اتفاقا در این هفته رکورد زدند و امیدوارم حضورشان تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و منشا خیر شود.
*با این اتفاق، می توان گفت تراکتوری ها با تراکتور دوباره آشتی کردند؟
اصلا بحث آشتی کنان مطرح نبود. یک عده با ناآگاهی در ابتدای فصل حرف هایی می زدند که هواداران را فراری دادند. مثلا نادانسته می گفتند تیم ما با این بازیکنان جوان امتیاز نمی گیرد ولی حالا شرایط فرق کرده و کیفیت مان را به اثبات رسانده ایم. هواداران دیدند که بازیکنان من چطور برای کسب برد تلاش می کنند و به همین علت به ورزشگاه می آیند.