به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز (یک شنبه) تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی مقابل کویت اظهار داشت: شرایط اردوی تیم ملی خوب است. اکثر بچه ها در اردوی تیم ملی هستند و سایر لژیونرها نیز روز بازی به تیم اضافه می شوند. در کل فکر می کنم ۲ بازی آینده ما مقابل کویت و گینه بازی های خوبی باشد. وی ادامه داد: قطعاً این بازی ها می تواند کمک خوبی در راستای آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: امیدوارم پس از بازی کویت و در بازی مقابل گینه به آمادگی مطلوبی برسیم.

حسینی با یادآوری اینکه حضور در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است، خاطر نشان کرد: بزرگ ترین افتخار هر بازیکنی این است که در جام جهانی حضور داشته باشد. قطعاً تک تک این بازی ها سخت خواهد بود و من خوشحالم که به آرزوی خود در این راه رسیدم.

وی در خصوص مصدومیت خود عنوان کرد: در حال حاضر مصدومیتی دارم که امیدوارم با اقدامات لازم به شرایط آمادگی مطلوب برسم.

این بازیکن در خصوص اینکه تمایل دارد در کنار امیرحسین صادقی و یا منتظری بازی کند، گفت: فرقی ندارد چه کسی کنارم باشد. اینجا تیم ملی است و شرایط آن با تیم باشگاهی متفاوت است. نظر نهایی را در خصوص ترکیب تیم سرمربی تیم ملی می دهد و ما باید به نظرات او احترام بگذاریم.