به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ینس کِلر، سرمربی شالکه پس از شکست تحقیرآمیز شاگردانش در چارچوب رقابت های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت رسمی یوفا گفت: ما در این بازی مرتکب اشتباهات خیلی ابتدایی شدیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و شجاعانه در زمین ظاهر شدیم تا اینکه گل اول را دریافت کردیم. ما روی اشتباه خودمان گل خوردیم ولی خیلی زود حتی توسط یولین دراگزلر می توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. معمولاً هم فرصت هایی اینچنینی مقابل تیمی همچون رئال به وجود نمی آیند.

سرمربی ۴۳ ساله شالکه با تمجید از هواداران این تیم اظهار داشت: با توجه به حمایت هواداران مان اگر موفق به گلزنی می شدیم شاید روند بازی تغییر می کرد. هواداران مان در این بازی واقعاً سنگ تمام گذاشتند و تا سوت پایان بازی هم دست از تشویق ما برنداشتند.

کِلر در پایان خاطرنشان کرد: پس از گل اولی که دریافت کردیم می دانستیم که رئال از فضاهایی که ما در اختیارش قرار می دهیم، استفاده خواهد کرد. آنها هم از این فرصت استفاده کردند و هر باری که ما دچار اشتباه شدیم نتیجه اش را به ما نشان دادند. شالکه تیمی جوان است که در این سطح از مسابقات هنوز نیاز به چیزهای بیشتری برای آموختن دارد. در آینده ما در چنین شرایطی باید عزم راسخ تری از خود نشان دهیم.