به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و الشباب عربستان از ساعت ۱۷: ۳۰ امروز (سه شنبه) در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند. حاشیه های این دیدار به شرح زیر است:

هواداران استقلال در دقایق ابتدایی بازی شعار جالبی در تشویق رحمتی سر می دادند و او را سرور کی روش می دانستند.

پیراهن بزرگی با شماره ۱۰ که متعلق به سیاوش اکبرپور است در یکی از جایگاه های طبقه دوم پهن شده بود.

دروازه بان تیم عربستانی در چند صحنه توپ را بیش از حد زیر پایش نگه داشت. وقت کشی های این دروازه بان اعتراض هواداران استقلال را در پی داشت. ولید عبدالله و چند بازیکن دیگر الشباب در این بازی، بارها، هو شدند!

در اواخر نیمه اول دو بازیکن الشباب برای پرتاب اوت به سمت خط طولی رفتند و همزمان دو توپ را برداشتند. هنگام پرتاب اوت یکی از این دو بازیکن، دیگری توپ را با دست برداشت و به بیرون از زمین فرستاد اما این صحنه به دلیل سرعت بالای بازی از چشم داور دور ماند.

در حالی که همه جای ورزشگاه آبی پوش شده بود، تعدادی پرچم ایران هم در بین تماشاگران به چشم می خورد و حتی تعدادی هوادار خود را پرسپولیسی معرفی می کردند.

بین دو نیمه سرود استقلال در ورزشگاه طنین انداز شد که با استقبال خوب تماشاگران هم همراه بود.

خسرو حیدری که بیش از یک ماه است برای استقلال به میدان نرفته در بین دو نیمه به همراه بدنساز تیم در زمین به گرم کردن پرداخت.

بازیکنان ذخیره الشباب با تاخیر ۵ دقیقه ای در نیمه دوم روی نیمکت تیم شان نشستند.

ایرج دانایی فر و بازیکنان قدیمی استقلال نیز در کنار کی روش از جمله مهمانان این بازی بودند.

دیدار تیم های استقلال و الشباب تا دقیقه ۵۸ با یک گل به سود نماینده عربستان است. پس از گل الشباب، سکوتی استادیون آزادی را فرا گرفت.