به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، هر چند تصور می شد بعد از مصاحبه تند بازیکنان در خصوص بی پولی، مسئولین به فکر اتخاذ تصمیم جدی باشند و طی این مدت درصدی از حق بازیکنان را بپردازند تا به امروز چنین اتفاقی نیفتاده است.

اکثر پرسپولیسی ها به جز محسن مسلمان این روزها با مشکلات سخت مالی دست و پنجه نرم می کنند. هافبک جوان پرسپولیس که پولش را از مسئولین ذوب آهن دریافت می کند به همین دلیل در حاشیه امنیت قرار گرفته است.

مسلمان قدری از دیدن وضعیت بازیکنان ترسیده که در جمع دوستان گفته تا پایان فصل به تیم دیگری ملحق خواهد شد. این بازیکن به پیشنهادات دیگرش هم فکر می کند که در راس مشتریان مسلمان استقلال اولین تیم است.

بحران وخیم مالی در بین پرسپولیسی ها باعث ترس بیش از حد هافبک بازی ساز سرخپوشان شده است. این بازیکن در جمع دوستان و هم تیمی هایش گفته: « خدا را شکر طرف حسابم پرسپولیسی ها نیستند وگرنه مشخص نبود چه بلایی طی مدت اخیر بر سرم می آمد. کم یا زیاد پولم را از ذوب آهن و سعید آذری می گیرم و مشکلی بابت طلبکاران و ماشین توقیفی ندارم. »

مسلمان در ادامه تاکید کرده: « با این شرایط افتضاح به هیچ عنوان پرسپولیس نمی مانم و قطعا روی پیشنهادات دیگرم فکر می کنم. همچنین با خبر شدیم عده ای از هم تیمی های مسلمان او را تشویق به جدایی کرده اند. »

* جلسه سری در ارتفاعات

بعد از پایان نیم فصل اول با تصمیم و توافق آذری و رویانیان محسن مسلمان به عنوان بازیکن قرضی راهی پرسپولیس شد تا به جای او میلاد غریبی ذوب آهنی شود. این نقل و انتقال در حالی رخ داد که مسلمان با استقلالی ها هم وارد مذاکره شده و با تایید امیر قلعه نویی چیزی نمانده بود آبی پوش شود.

اما سعید آذری با این موضوع مخالفت کرده و گفته بود فقط در صورتی با جدایی تو موافقت می کنیم که به عنوان بازیکن قرضی جانشین میلاد غریبی در پرسپولیسی شوی.

در حال حاضر علیرغم اینکه لیگ تمام نشده استقلالی ها دوباره باب مذاکره را با این بازیکن جوان باز کردند و به نظر می رسد این نقل و انتقال در پایان فصل انجام خواهد شد. مسلمان با یکی از نزدیکان قلعه نویی ارتباط بسیار خوبی دارد و گفته می شود این رابطه نزدیک تاثیر فراوانی در استقلالی شدن مسلمان دارد.

حتی او چند روز پیش با رابط قلعه نویی در فرحزاد رویت شده و می گویند طرفین برای استقلالی شدن مسلمان به توافقات لازم رسیدند. مسلمان در مصاحبه های اخیرش گفته بود در پایان فصل اکثر بازیکنان از پرسپولیس می روند و به نظر می رسد خودش در صدر جداشدگان فصل آینده قرار گرفته.

شنیدیم با اصرار فراوان رابط قلعه نویی این بازیکن وسوسه شده به عضویت آبی ها در فصل آینده دربیاید و از حالا طرفین به توافقات خوبی هم رسیدند.