به گزارش پارس به نقل از گل، بیشتر گل های سه امتیازی صبا، ماحصل تلاش فرید کریمی است. در همین بازی آخر نیز با گل ۳ امتیازی اش، صبا به پیروزی رسید. فرید کریمی مهاجم جوان صبا حتی زمانی هم که موقعیت گلزنی نداشته باشد، با پاس گل های زیبا، فرصت را برای هم تیمی هایش فراهم می کند. با او هم صحبت شدیم حرف های زیادی برای گفتن داشت؛ از مشکلات مالی صبا صحبت کرد، از بازی کنار عنایتی و اینکه چقدر دوست دارد در سال های آینده جزو بازیکنان تیم ملی باشد.

۷ گل برای صبا در این فصل زدی، به نظر می رسد فصل موفقی داشتی؟


امیدوارم که در آینده نیز همچنان موفق باشم.


در همین بازی آخر نیز، داماش با گل سه امتیازی تو بازی را واگذار کرد.


خواست خدا و زحمات بچه ها بود که توانستم در این بازی در حالی که تیم ما با داماش در نتیجه مساوی بود، گل سوم را وارد دروازه حریف کنم.
به نظر می رسد در هفته های اخیر آماده تر شدی؟


شاید به خاطر این باشد که هر چه بازی ها جلوتر می رود، تجربه بیشتری پیدا می کنم. همچنین در گذشته من در کناره های زمین بازی می کردم ولی الان پست من فوروارد است. ضمن اینکه با بازی در کنار عنایتی راحت تر می توانم گل بزنم.


به نظر می رسد زوج حمله خوبی با عنایتی تشکیل دادید؟


آقا رضا خیلی به من کمک می کند. تا اینجا نیز من از تجربه های ایشان خیلی استفاده کرده ام، به راحتی دانسته هایش را در اختیار من قرار می دهد.


به آقای گلی هم فکر می کنی؟


خیلی دوست دارم چنین اتفاقی بیفتد ولی باید تلاش کنم تا آمار گل هایم بیشتر شود.


پس باید در هفته های آینده هم منتظر گل زدن های تو باشیم؟


ان شاءا… ، خودم که خیلی دوست دارم گل بزنم به خصوص در بازی بعدی که بازی حساسی برای تیم ما است.
چرا؟

 


تیم ما راه آهن را رقیب سختی برای خود می بیند. ما دوست داریم در بازی با این تیم نتیجه بگیریم. کلا حساسیت بچه ها روی این بازی زیاد است.


قبول دارید که تیمتان در هفته های اخیر بهتر نتیجه گرفته؟


فکر می کنم در ابتدای فصل بدشانسی می آوردیم که توپ های مان گل نمی شد. ضمن اینکه با آمدن آقا صمد بازیکنان خیلی روحیه پیدا کرده اند. او روحیه و اعتماد به نفس بچه ها را خیلی بالا برده است.


پس با این روند، صبا را باید در آخر فصل در جایگاه بهتری ببینیم؟


فکر می کنم با خوب بازی کردن و نتیجه گرفتن شخصیت خود و تیممان را حفظ کرده ایم. سعی تمام ما بازیکنان این است که تیم را به رده هفت و هشت جدول برسانیم البته اگر مشکلات مالی اجازه دهد.
چطور؟


تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و به زعم اینکه مسوولان صبا چندین بار قول مساعد داده اند تا مشکلات برطرف شود ولی مشکلات مالی همچنان پابرجا است. همین چند وقت پیش بازیکنان در اعتراض به وضعیت مالی صبا یک روز اعتصاب کردند و سر تمرین نرفتند ولی هیچ چیزی درست نشد.


پس می خواهید چه کار کنید؟


اگر مسوولان به وضعیت مالی باشگاه توجه نکنند مجبور می شویم تا دوباره اعتراض کنیم، اگر الان که وضعیت تیم رو به جلو است فشار نیاوریم دیگر نمی شود کاری کرد.


به تیم ملی هم فکر می کنی؟


هر بازیکنی دوست دارد که روزی به تیم ملی دعوت شود. امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد.