به گزارش پارس به نقل از نامه، پس از افشای قلیان کشی اعضای تیم امید در برنامه هفته گذشته ۹۰، نام پیام صادقیان و محسن مسلمان به عنوان دو بازیکن متخلف مطرح شد که به محرومیت آنها از حضور در تیم ملی نیز انجامید.

در همین راستا علی دایی به شدت علیه فردوسی پور موضع گیری و تاکید کرد کنکاش در زندگی شخصی بازیکنان ارتباطی به فردوسی پور ندارد و نباید خود را داروغه بداند.

مجری ۹۰ در برنامه این هفته در خصوص این انتقادها گفت: حتی اگر بازیکنان فوتبال به عنوان الگو در اماکن عمومی قلیان بکشند نیز این عمل مذموم است اما شاید به خاطر فرهنگ ایران بتوان کمی آن را پذیرفت اما وقتی بازیکن در لباس تیم ملی و در اردوی تیم ملی قلیان می کشد دیگر بحث زندگی شخصی مطرح نیست.

در این برنامه یکی از فوق متخصصان ریه در مورد مضرات قلیان صحبت و تاکید کرد یک بار استفاده کامل از قلیان معادل کشیدن دو پاکت سیگار مضر است.

وی که جزو تیم معالجه مرحوم ناصر حجازی بود گفت: ما بسیار حسرت خوردیم که اسطوره فوتبال ما در سنی پایین عمرش تمام شد چرا که سیگار می کشید و سرطان ریه داشت و امیدوارم طرفداران وی به این مسئله دقت کنند و از استعمال دخانیات بپرهیزند.

همچنین در این برنامه آیتمی از باشگاه بارسلونا در مورد مبارزه با استعمال دخانیات با عنوان" با بارسا دود را ترک کنید" پخش شد.